Pagina's

woensdag 7 november 2012

Sterrenquilt... Starquilt

 Eindelijk is het eerste blok met de stitcherie klaar, het was moeilijker dan ik dacht maar ik ben tevreden met het resultaat.
 
I finally finished the first block with the stitcherie,it was not as easy as I thought it would be but I'm satisfied with the result.
 Is het geen schatje?
 
Isn't he cute?
Het volgende blok ligt al klaar dus er is voorlopig weer genoeg te doen.
 
I already prepaired the next block so there's enough to do.
 
Groetjes Roos

10 opmerkingen:

mieke zei

Het ziet er heel mooi uit.
Succes met het volgende blok.

Guusje, zei

Wat is dit mooi en wat een goed idee om het zo te doen. Dit wordt een prachtige quilt.

marijke's crea zei

Mooi blok geworden ook ik hou erg van veranderen in een patroon dus ik vind het top!
Trouwens nog even verder op je blog gebladert en zag toch een leuke pompoen geweldig!
Kom vast nog een keertje kijken!
groetjes van Marijke

marion zei

het ziet er heel mooi uit maar inderdaad het lijkt al veel werk

Manuela zei

Hello Roos,

the block is very beautiful.
A great Idea.

Greetings Manuela

Hennie zei

Hij is hartstikke mooi geworden Roos.

Groetjes Hennie.

Dear Jo zei

Hé, een bekende kerstman :-))))
Dit ziet er ook hartstikke leuk uit. Ik vond het borduren nog best wel veel werk, maar ze zijn zó leuk. Ik ben benieuwd naar de rest.

Anoniem zei

Dat heb je er mooi tussen gekregen.
Knap werk !
GR.mien B.

FarahLin zei

Beautiful block as always and your stitching looks perfect!

Marie-José zei

Wat een leukerd is dit. Ziet er als heel erg arbeidsintensief uit:-) Maar wel heel leuk