Pagina's

zondag 11 november 2012

Kerstengel.....Cristmasangel

 De afgelopen dagen ben ik druk bezig geweest met het borduren van de kerstengel en zijn er al een paar puntjes aan het blok gezet. Op het moment ben ik helemaal in de ban van mijn sterren.... alsof ik hem voor kerst af wil hebben... echt niet, daarvoor moet er nog veel te veel gebeuren, en blijven al die andere leuke dingen liggen.
Helaas, ook hier heeft een dag maar 24 uur en soms hebben andere dingen voorrang.
 
The last few days I was busy stitching the Cristmas angel, I also sew a few points to the block.
This moment I'm all in to the Starquilt.... if I want it finished with Cristmas... no way, there's to much I still have to do but now I can't work on all those other projects.
Unfortunately a day has only 24 hours and sometimes other things are more important.
Als dit blok af is gaat het er ongeveer zo uit zien en dan moet er nog 1 geborduurd worden.
daarna kan ik pas zien hoeveel gewone blokken er nog bijgemaakt moeten worden en wat ik met de rand wil gaan doen.
 
When I finish this block it's going to look this way, then I have to stitch another one and when that's finished I can see how many normal blocks I have to make and what to do with the border.
 
Groetjes Roos

9 opmerkingen:

Rina zei

Wat een leuk ontwerp. Erg origineel.

Judith zei

Wat een super leuk patroon, ik zie het graag nog een keer langskomen. Fijne zondag

FarahLin zei

It's beautiful! Look forward to seeing more, Roos! =)

mieke zei

Oooohhh dat gaat steeds mooier worden.

Shirley zei

Rustig aan maar, volgend jaar is er weer een kerstmis.

Shirley zei

vergeet te zeggen dat ik hem prachtig vind.

marion zei

hij ziet er meer dan prachtig uit

Quilting Moesje zei

Bij jou vliegt de tijd dus ook al ;o)
Mooi de sterren en de engel !

Groetjes,
Simone

Carin zei

Je kerstengel is super !!!