Pagina's

woensdag 21 november 2012

De high tea van afgelopen maandag was super, bijna 3 uur lang smullen van allerlei lekkere hapjes, wie wil dat nou niet.
Aan het eind van de middag gingen we tonnetje rond weer naar huis om daar op de bank, met een quiltwerkje, neer te ploffen.
 
The High Tea last Monday was first class, almost 3 hours eating all kind of delicious snacks, who doesn't want that.
At the end we all went, fat as a barrel, home to fall down on the couch with something to quilt in our hands.
 Naast het stitchen en patchen heb ik ook altijd wel iets op de pennen staan, zo ben ik nu bezig met een sjaal. Met dit garen had ik vorig jaar er al eentje gebreid maar die beviel me niet dus gaat hij opnieuw.
 
As well as stitching and patching I alway have something to knit, now I'm knitting a scarf. With this thread I knitted a scarf last year but I didn't like it so I started again.
En kennen jullie deze nog... hij is eindelijk doorgequilt, er hoeft alleen nog maar een biesje om.
Er is al door verschillende mensen gevraagd hoe dit patroon heet en waar het te koop is, nou, het heeft geen naam en is ook niet te koop maar ik heb me voorgenomen om er zelf een patroon van te gaan maken.... wordt dus nog vervolgd.
 
And do you remember this one.... it's finally quilted now I only have to sew the binding on.
Several people asked me the name of this patern and where it's sold, well it has no name and is not for sale but I have the intention to write this patern by myself..... so this will be continued.
 
Groetjes Roos

5 opmerkingen:

Nienke zei

ooh ik vind je sterrenpatroon ook prachtig, nu ga ik je blog in de gaten houden!!

Mascha zei

Vind het niet gek dat mensen naar het patroon vragen. Het is ook zo mooi.
Groetjes, Mascha

FarahLin zei

Your tesselation quilt looks gorgeous, Roos and will definitely look forward to the pattern - sale or tutorial, either works fine with me. =)

Ria zei

Je anonieme quilt is prachtig geworden.
Groetjes Ria

Neferi zei

Happy knitting :).

Have a nice weekend.