Pagina's

zondag 18 november 2012

Alweer sterren..... Stars again

Na 2 dagen gewerkt te hebben heb ik nu lekker een dagje extra vrij, zo voelt het als ik in mijn werkweekend een dag niet ingepland ben en ook niet gebeld wordt om voor een collega in te vallen.
 
After 2 days at work I have an extra day off, it feels 'extra' when I'm not scheduled for 1 day at my working weekend and when I'm not called to work for a sick colleague.
Ik kan blijkbaar maar geen genoeg krijgen van mijn sterren, het is ook zo leuk om te doen.
Het blok met de engel is nu ook klaar, is het geen schatje...
 
It seems I can't get enough of my stars, it's so much fun to do.
The angel block is now a finish too, isn't she cute...
 Natuurlijk moet alles dan weer eens uitgelegd worden op de grond en moet iedereen even verplicht komen kijken hoe mooi ik het vind worden.
 Ofcourse I have to lay everything out on the floor and everyone must is asked to have a look at it, how great it's gonna be.
Het laatste geborduurde blok wordt al weer voorbereid, dus ik ga gewoon nog even door.
 
The last stitcherie block is already prepaired so I can still go on.
Morgen hebben ik met de dames van de maandag Bee een high tea in Helmond, dus dan wordt het lekker smullen in plaats van lapjes naaien.... moet ook eens kunnen, toch....
 
Tomorrow I have a high tea with the lady's of the Monday Bee, something else as sewing fabrics...
 
Groetjes Roos

12 opmerkingen:

Guusje, zei

Je sterren worden prachtig. Veel plezier bij de high tea.

Carin zei

Wat worden je sterren mooi !!

FarahLin zei

You've got alot accomplished and it's looking great, Roos! I'm sure you'll have fun catching up with your friends over High Tea tomorrow. Enjoy...

yvonne zei

Mooiiiiiiii
Die is echt heel mooi geworden.
Fijn weekend en morgen ook een gezellige dag groetjes yvonne

ria zei

Je quilt wordt helemaal geweldig.
Een hele fijne zondag.
Groetjes Ria

Manuela zei

Your Starblocks are so beautiful.
It's look great.

Greetings Manuela

Grit zei

This Blocks are so fantastic. It looks so wonderful.
Liebe Grüße Grit

Nardy zei

Erg mooi worden je sterren Roos! Ik vind ook altijd dat iedereen even moet komen kijken als het geheel op de grond ligt! Fijne zondag, groetjes Nardy

Nardy zei

Erg mooi worden je sterren Roos! Ik vind ook altijd dat iedereen even moet komen kijken als het geheel op de grond ligt! Fijne zondag, groetjes Nardy

Hennie zei

Ik snap helemaal dat je er geen genoeg van kunt krijgen, je sterren zien er super uit ! ! !

Groetjes Hennie.

Terray zei

Jammer dat je foto's niet zo heel groot zijn. Want ik wilde ze echt even van dichtbij bekijken. Maar mooi zijn ze zeker hoor!!

Groetjes
Tertia

Neferi zei

Oh dear, those stars look so fine.