Pagina's

zondag 25 november 2012

Aarch...

Eindelijk lukte het me om een paar mooie foto's te maken van het sterrenquiltje, het was iedere keer te donker,en nou is de ruimte voor mijn foto's op..... aarch.

Finally I managed to get a few good pictures of the starquilt, it was to dark everytime I tried and now I have no space to download them to my blog...aarch.

Op het prikbord schreef Ingrid dat zij haar foto's plaatste via tinypic.com, nou dat heeft me intussen heel wat grijze haren opgeleverd... dit is het enige wat, na veel proberen, lukte.
On our forum someone wrote that she downloaded them with tinypic.com, well, I tried, but the results are that my hair is totally grey now... this is all I got after a lot of trying.

Maar, hij is klaar en hij hangt nu in onze nieuwe keuken te pronken.

But it's finished, and now it's hanging in our new kitchen.


Groetjes Roos

5 opmerkingen:

Dear Jo zei

Roos, hij ziet er heel mooi uit. Jammer dat we de details nu niet kunnen zien.
Geniet van weer een afgemaakte quilt!!!

Impera_Magna zei

So lovely... it truly is! Congratulations on a wonderful finish!

Heleni zei

Heel erg leuk geworden Roos. Het is een prachtig patroon.
Alleen jammer dat je foto's steeds kleiner worden.

mieke zei

Hij ziet er mooi uit.
Als het je lukt, lijkt het me leuk om een grotere foto te zien.
Maar waarom via Tynipic.
Als de foto op je eigen pc staat, kun je die toch nemen.
Ik heb altijd foto's vanuit mijn eigen afbeeldingen.Van te voren maak ik ze met ' foto berwerken ' ( n programma dat op mijn pc staat ) wat kleiner. Succes.

Opoe gea zei

Het is een mooie quilt geworden
Geniet er maar van en ook van de nieuwe keuken