Pagina's

woensdag 31 oktober 2012

Happy Halloween

Een tijdje terug kreeg ik op de open dag bij Wendy Vosters een leuk patroon om een pompoen te maken. Nou ben ik daar weer veel te laat mee begonnen maar ik heb hem net op het nippertje af gekregen.
 
A while ago I got at the Quiltshow at Wendy Voster's a lovely patern of a pumpkin.
I started much to late making it but I finished it just in time.

Toen ik alle onderdelen had gepaperpieced op de machine ( ja,ja ) wilde ik ze nog versieren met kraaltjes en lint dus werden er wat lintjes gekocht en een pot kraaltjes tevoorschijn gehaald.
 
When I paperpieced all the parts on the sewingmachine ( yes I did that ) I decided to decorate them with beads and ribbons, so I bought some ribbons and I pulled out a jar with beads.

 Gooi die kraaltjes in een bakje en begin met zoeken naar de juiste kleuren.
 
Throw the beads in a bowl and start searching to the right colours.
 Op het laatst had ik een schaaltje vol leuke kraaltjes en kon ik beginnen met versieren.
 
At the end I had a bowl with nice beads so I could start decorating.
Toen alles naar wens was werd er een achterkant aangezet, gevuld en alles aan elkaar genaaid.
 
When I was satisfied with it I sewed on a back, filled it up and sewed all the parts together.
  
Stok erin en een herfstspin mag natuurlijk niet ontbreken.
 
Put a stick in it and an Autumn spider has to be added to it.

En zo is mijn Halloweentafereeltje toch nog op tijd af.
 
And so I finished my Halloweenscene just in time.
 
Groetjes Roos

 


7 opmerkingen:

noofs zei

Ik vind hem prachtig geworden, die pompoen van jou! :-)

Judith zei

Prachtig, die kan echt blijven staan tot aan de kerst hoor!

jolanda zei

Wat is hij leuk geworden!!! Je laat hem toch zeker nog lekker een poosje staan hé?

FarahLin zei

Love that crazy patchwork pumpkin!

Neferi zei

Veeeeery nice :)

Quilting Moesje zei

:o)) wat een mooi, leuk, origineel idee !
En dan ook nog op tijd klaar !

Groetjes,
Simone

marion zei

hij is keileuk geworden......iets om elk jaar mooi neer te zetten