Pagina's

maandag 15 oktober 2012

..en nog meer quilts.... and more quilts

















Ik heb helaas niet van alle quilts foto's kunnen maken maar hier kun je meer foto's bekijken
 
Unfortunately I don't fave photo's of all the quilts that were shown but at this site you can see more.
Het was een geweldige dag, met dank aan Sabine en haar hele familie.
Het was fantastisch om nieuwe mensen te ontmoeten, ook die mijn blog volgen, Marjo en Marion , hopelijk zien we elkaar volgend jaar daar weer, of eerder ergens anders.
Ik laat in een volgend blogje nog zien wat ik gekocht heb en wat ik in de workshops heb gemaakt.
 
It was a great day, with thanks to Sabine and her whole family.
It was terrific to meet new people, even some who follow my blog, Marjo and Marion , I'll hope we meet again next year, or sooner somewhere else.
In another blog I will show you what I bought and what I made during the workshops.
 
Groetjes Roos
 
 

2 opmerkingen:

Heleni zei

Jeetje Roos, wat een prachtige quilts komen er voorbij.
Je krijgt gewoon zin om alles te laten vallen en aan iets nieuws te beginnen.
Maarja, alles moet wel af hè.

FarahLin zei

A day well spent, Roos. Great quilts all around - thanks for sharing. =)