Pagina's

zaterdag 27 oktober 2012

Deze week zijn er niet zoveel steekjes gezet dan ik zou willen.
Na veel aandringen van de dames zit ik nu ook op facebook, en tja en we weten allemaal dat het erg moeilijk is om tegelijkertijd te computeren en te quilten.
Gisteren was er weer een FNSI en dat was de beruchtte 'stok' deze week.
 
Last week I didn't do as much quilting as I had planned to.
At the urgent requests of the lady's I'm on facebook now and we all know that working on the computer and quilting, at the same time, isn't easy to do.
Yesterday there was the Monthly FNSI so that was my ' stick' to do something usefull this week.
Er is druk gestitched en gepatched gisteravond onder het genot van een glaasje wijn en een goeie film.
 
There was a lot of stitching and patching going on here, enjoying a glass of wine and a good movie.
En ik moet zeggen.... het begint al wat te worden.
 
And I must say.....it's starting to get something.
Ik heb ook nog iets nieuws op de pennen gezet. Sokjes voor mijn neefje Stijnemans ( maatje 22)
Voor zijn papa had ik al een paar gebreidt ( maat 46) en aangezien er nog garen over was, wat erg verwonderlijk was als je zag hoe groot die waren ( jammer dat ik daar geen foto van heb), ben ik nog maar aan een paar kleine sokjes begonnen. 
 
I also have something new to knit. A pair of socks for my cousin Stijnemans (size 22).
For his Daddy I already made a pair ( size 46) and because I had some yarn left, surprisingly as you saw how big they were, so I started on a little pair.
 
Groetjes Roos

6 opmerkingen:

Ria zei

Hoi Roos,
Je quilt wordt erg mooi. Handig boekje he om sokken te breien. Je ziet in een oogopslag hoeveel steken je moet opzetten, afhechten, en er weer bij op moet nemen. Ik heb hem ook. Succes met je steekjes.

Groetjes Ria

Impera_Magna zei

Your star quilt is going to be spectacular!

And socks! I want to learn how to knit socks! I have a hard time finding fun socks in my size... let's admit it... I can't find fun socks in my size...too big... would love to make me some!

FarahLin zei

Love to see how your star quilt is coming along - they're looking fabulous!

I can knit sweaters, blouses but can never knit socks! I'm no good in using dpn needles - verytrickyand frustrating to say the least. Would love to try knitting a pair one day... Love the colour you chose, by the way...

marion zei

facebook heb ik me nog niet aan gewagd. Ben bij hyves al afgehaakt . Te ouderwets denk ik....Wat een lieve sokjes maat 22

Quilting Moesje zei

Gezellig allemaal :o)
En wel heel lief... maatje 22 en MAAT 46 :o)

Groetjes,
Simone

jolanda zei

Wauw Roos... wat heb je ineens al veel blokken klaar zeg! Het komt er heel mooi uit te zien vind ik.