Pagina's

woensdag 5 september 2012

Sjaantje.....Dear Jane

Net als iedere maand zijn er nu ook weer een aantal Sjaantjes blokken af gekomen.
Iedere maandag als ik naar ons quiltgroepje ga, gaat er een gevuld blokkenboek mee en wordt er aan weer een nieuw blokje gewerkt.
Af en toe heeft er iemand wat blauwe lapjes bij die ik mag gebruiken en zo wordt het een hele speciale quilt voor mij.

Just as every Month I've made a few Dear Jane blocks.
Every Monday when I go to our quiltgroup I take my block book with me with some new blocks to make.
Sometimes one of the lady's take some blue fabrics with them wich I can use in my quilt, that's why this one is going to be very special for me.
D-5 Cathedral Window

Dit tulpenstofje komt van Marja.

The fabric with the tullips was given by Marja.
D-6 Challenge
 
Niet zo'n moeilijk blokje deze keer.
 
This time it was an easy block.
D-7 Meeting Place
 
Toch maar weer eens een groen stukje erin gedaan. En dat waren ze alweer, niet zo veel maar er liggen er alweer een aantal klaar.

I just added a green piece at this one. That's all this month, not that much but I already cutted a few out to make.

Groetjes Roos



7 opmerkingen:

Ria zei

Roos, wat zien ze er weer leuk uit.

Groetjes Ria.

marion zei

dat stukje groen erin trekt het mooi op, leuke blokjes. Dit is voor mij een quilt van ooit........

Manuela zei

Hello Roos,

your Jane Blocks are beautiful.

Best wishes Manuela

Rina zei

Je blokjes zijn erg mooi. Leuk dat je afentoe een groen blokje tussendoor doet.

Guusje, zei

Mooie blokken en wat leuk dat groen in het midden.

Hennie zei

Prachtige blokjes Roos ! ! !

Fijn weekend Hennie.

Mascha zei

Mooie blokken. Vooral die met het groen in het midden.
Groetjes, Mascha