Pagina's

zondag 16 september 2012

Het is me gelukt...... I did it.

Zaterdag 5 februari 2011 stuurde ik het  eerste blogje over mijn klosjesverslaving de wereld in, ik was er toen al een tijdje mee bezig, maar had nooit gedacht dat het zo uit de hand zou lopen.
 
On Saturday Februari the 5th my first blog about the spoolblocks was send out to the world.
I was working on them for a while but I never thought that it would get out of hand this way.
 Langzaam maar zeker groeide al die losse klosjes uit tot een lap.
 
Slow but sure all the little spoolblocks grows to a top.
 
Overal werden ze gemaakt, in de trein en op het werk zelfs eentje op het strand van Texel, maar dat was niet zo'n succes.
 
I made them everywhere, on the train and at my work, I even made one at the beach of Texel, but that was not a big succes.
En langzaam werd de top groter....
 
And slowly the top grows....
....en groter.....
 
.... and bigger....
... tot hij eindelijk groot genoeg was en er een rand om kon.
 
...till it was finally big enough to make the border.
Eindelijk, in juni kon het quilten beginnen.
Ik had een heel schema gemaakt zodat ik hem af zou hebben voor de Quiltdag in Helmond in oktober.
 
At last, in June I could start quilting.
I made a schedule to be sure that it would be finished when I went to the Quiltday in October.
Eindelijk waren de laatste steekjes in zicht.
 
Finally, the last stitches.
En gisteravond was het dan eindelijk zover....
 
And yesterday evening....
...toen veranderde mijn UFO in een AFFO.
 
... I finished my quilt.
De halve familie heeft er al ondergelegen en uiteindelijk heeft hij zijn plekje op de bank veroverd.
 
Half the family tried it out already and finally he found his place on the couch.
 
Groetjes Roos
 
 
 
 

18 opmerkingen:

Grit zei

So toll!!!
Ich liebe Deine Arbeiten.
Liebe Grüße Grit

Anoniem zei

Hiep hiep hoera voor Roos en haar klosjes !!!
Gr.Mien B.

Rina zei

Wat knap dat je zo veel klosjes hebt gemaakt. Ik bewonder je. Gefeliciteerd met je mooie quilt.

Guusje, zei

Gefeliciteerd met je prachtige affo.

annemieke zei

Prachtig,je klosjesquilt,genieten.

Gr Annemieke

Erica zei

Hij is heel mooi geworden, gefeliciteerd!

heleen zei

Wat is hij mooi geworden. ik bewonder je doorzettingsvermogen. gefeliciteerd.

Manuela zei

Hello Roos,

your Quilt is very beautiful.

Best wishes Manuela

Impera_Magna zei

Congratulations, Roos! Your spoolblock quilt is incredibly beautiful... and truly amazing because it's all done by hand!

Brava!

Ineke van den Akker zei

Geweldig! Wat een heerlijk gevoel, een Affo! Super gedaan!

Quilting Moesje zei

Wat leuk ... ik zie het begin van je klosjes en het verhaal voor het eerst !
De kussen erbij op de bank staat ook helemaal geweldig !

k zou er bijna aan willen beginnen ... oeps ... gauw weer vergeten .... de huisjes , huisjes ....
enne om maar niet over de (vele) andere UFO's te praten ;o)))

Groetjes,
Simone ...
Misschien ... ooit ,
net als Dear Jane en ......(o)

Hennie zei

Prachtig Roos ! ! !

Fijne zondag Hennie.

Terray zei

SUPER gedaan Roos, ik ben ook al een hele poos bezig met klosjes, maar ik schiet totaal niet op. Het is ook heel veel werk.
Je mag trots op jezelf zijn!!
Hoe groot met je quilt?

Groetjes
Tertia

jolanda zei

Superrrrrr.... gefeliciteerd met je prachtige Affo!!! Een quilt met een verhaal... echt leuk. :-)

Edith zei

Heel erg mooi! Je hebt hard doorgewerkt, begrijp ik uit je berichten, gefeliciteerd met deze mooie quilt!

Jeanine D'Arras zei

Wat een mooie quilt en ook fijn groot.
Dat geeft voldoening het laatste steekje.
Bij mij heeft het vingerhoedjesvirus nu aangeslagen. De incubatie heeft niet zo lang geduurd, eens zien hoe lang het virus zal houden (al een halve vaatdoek :)

FarahLin zei

Well done on your finished Spool Block quilt, Roos! It's beautiful and hand quilting it makes it even more special! I'm sure everyone in your family are enjoying it alot. =)

Kleine Vingers zei

Prachtig zo'n klosjes quilt. Ik ben er mee begonnen maar probeer eerst een paar dingen af te maken. Maar het is wel heerlijk werk.
Groetjes
kleinevingerstussenstofjes.blogspot.com