Pagina's

zaterdag 11 augustus 2012

Na een hele week schilderen waren we wel toe aan een uitstapje en zijn we gezellig gaan boerengolfen met de kinderen en een vriendinnetje. Er moeten nu alleen nog wat kleine dingetjes gedaan worden maar die doe ik komende week nog.

After a whole week of painting we went for a day out with the girls and a girlfriend, we went for a game of farmersgolf. There are still a few little things that have to be done but I can do them next week.
En daar krijg je honger van......

And that makes hungry.....
Verder ben ik met de dames nog naar het Esschermuseum in Den Haag geweest, echt de moeite waard, wat kon die man tekenen zeg, fantastisch. Ik wilde daar al heel lang naar toe maar dat kwam er maar niet van, tot nu. Daarna moest er, natuurlijk, nog geshopt worden door de dames.
I also went with the girls to the Esschermuseum, at The Hague. That man made some great drawings, amazing. For a long time I wanted to go there and finally I went. Afterwards the girls had to go shopping, ofcourse.
Je kon er zelf ook nog vanalles doen en uitproberen. Ik heb daar nog meer foto's van maar die houden jullie nog te goed.

There was also a lot to do and to try by yourselves.I have more pictures but I can't place them right now but maby next time.
Daarna maar meteen verder gegaan in de keuken, alles wat we zelf verandert hebben moeten we er zelf ook weer uithalen want dinsdag komen ze hier echt slopen. Ik zie er best wel tegen op maar ik weet wat we er voor terug krijgen... een mooie keuken.

Next job is the kitchen, every chanche we've  made ourselves we have to remove because on Tuesday they start to demolish the rest of the kitchen. I'm not looking forward to it but I know, at the end, we have a bright new kitchen.
Af en toe werd er ook nog een steekje gedaan.
In de trein heb ik nog 5 zandloperblokjes gemaakt. Ik had er niet meer bij anders waren het er wel meer geweest.

And ones in a while I had time to do some stitches.
At the train I made 5 hourglass blocks. I didn't have more,otherwise I've made more.
Gisteren heb ik nog een herinneringskussen in elkaar gezet. Ik heb besloten om ze maar met de machine in elkaar te zetten, dat gaat toch een stuk sneller. Er zijn er nu 2 van de 8 klaar.

Yesterday I sew another memorypillow together. I decided to do them by machine, that's quicker then by hand. I've finished 2 out of 8 now.


4 opmerkingen:

Dear Jo zei

Je bent maar een bezig bijtje deze dagen. Het wordt vast prachtig allemaal en de herinneringskussens vind ik een geweldig idee!!!

Heleni zei

Spannend Roos, een nieuwe keuken. Komt vast helemaal goed.
Succes

yvonne zei

Roos!!! jij gaat als een speer!!!
Leuke dingen heb je onder handen ...

noofs zei

Wauw, wat ben jij een bezige bij zeg! :-)) succes en veel plezier met alles wat je aan het doen bent :-)