Pagina's

vrijdag 31 augustus 2012

Ik ben er klaar voor.... I'm ready.

Vanmorgen om 5.15 was deze dame al rondjes aan het draaien in de wasmachine, zodat ik haar, voor ik ging werken al op kon hangen.
 
This morning at 5.15 am this lady was turning round and round in the washingmachine, so I could hang her up before going to work.
Deze 2 schatjes zijn ook weer uit de kast gehaald en liggen op de schone "Herfst" quilt klaar om morgen een dagje mee uit te gaan.
 
These 2 beauties are pulled out of the closet to wait with the "Autumn"quilt for a day out tomorrow.
 
En morgen.....dan ga ik naar de jaarlijkse open dag bij Wendy Vosters, en ik heb er zin in, er is in ieder geval droog weer voorspeld.
 
And tomorrow..... I'll go to the open day at Wendy Vosters and I'm already enjoing it.
 
Roos
 

6 opmerkingen:

Impera_Magna zei

Lots of pretties at your house, Roos.... though I don't think I'm ready for fall already!

:)

Greetings from across the big pond!

----Freda

FarahLin zei

Beautiful quilt and lovely mats, Roos.

Marie-José zei

Dat ziet er heel gezellig uit. Ook dat rekje erboven is schattig.

Anoniem zei

Veel plezier vandaag bij Wendy.
Doe haar de groeten.
Mien B.

Quilting Moesje zei

Jullie hebben er zeker zin in :o)) leuk hoor !
Heel fijne dag gewenst !!
Zie hier nu een zonnetje (komen0 , komt vast goed ...
Groetjes,
Simone

marion zei

en hoe was het?