Pagina's

vrijdag 3 augustus 2012

De laatste week wordt er hier hard gewerkt en dan heb ik het niet over het quilten.
Nee, ik ben samen met de oudste haar kamer aan het schoonmaken.
Eerst alles schuren....

The last week I've worked hard and it had notting to do with quilting.
No, I'm cleaning our Eldestes room with her.
First we had a lot of  sand papering to do....
Daarna konden we dan eindelijk beginnen met schilderen..... en schuren..... en nog eens schilderen....

Finally we could start painting..... and sand papering..... and painting again.....
Ik denk dat we zo de komende paar dagen nog wel bezig zullen zijn.

I think that is what we're doing the next few days.

Intussen liggen mijn klosjes geduldig op me te wachten want als ik ook maar even tijd heb....

In the meantime my spoolblocks are patient waiting for me because when I have a little time left....

4 opmerkingen:

Ann zei

I am new to your blog and glad you also post in English. Your spools quilt is lovely. Ann - Australia

Anoniem zei

Succes met de SCHOONMAAK,maar Roos je af en toe wat tijd gunnen om te quilten !!!
Groetjes Mien B.

Impera_Magna zei

Looks like you are having "fun with paint" too! Good luck with it all... what a mess!

Your spoolblocks will be waiting for you when you are done with the painting fun.

Your daughter is beautiful!

Greetings!

*waving across the big pond*

FarahLin zei

Have fun painting, Roos - love these kind of mother & daughter bonding time! =)

Absolutely love seeing your spool block quilt!