Pagina's

woensdag 29 augustus 2012

Bijna klaar....Almost finished


Langzaam maar zeker begint de klosjes quilt op een AFFO te lijken.
Ik heb nu 667 van de 814 klosjes klaar.
 
Slowly but surely the spoolblockquilt is going to be a finished one.
667 of the 814 spoolblocks are quilted now.
 
Hier zie je een detail van de achterkant.
 Ik moet wel eerlijk toegeven dat het er niet overal zo netjes uitziet hoor, maar 'oefening baart kunst' zeggen ze toch.
 
Here you see a detail from the back.
To be frankly I must say that it doesn't look that good everywhere but as we say 'practice makes perfect''.
 
Roos
 
 

13 opmerkingen:

Miny zei

Wat een klus mar je bent over de helft.

Groeten Miny

Manuela zei

Hello Roos,

The Quilt will be wonderful.

Best wishes Manuela

Impera_Magna zei

Beautiful! So lovely... you're getting closer to the finish line! Yea!

Greetings from across the big pond!

----Freda

Ineke van den Akker zei

Ben jij even druk geweest! Prachtig!

Grit zei

Was für ein schöner Quilt. Super schön und fast fertig. ;-)
Liebe Grüße Grit

Heleni zei

Mooi Roos. Achterkantstofje vind ik erg leuk.
Je schiet lekker op.

Mascha zei

Goed bezig. Je bent al ruim over de helft. Hij wordt nu al prachtig.
Groetjes, Mascha

Jasmijn zei

Dat ziet er toch schitterend uit!
Groetjes van ons allemaal

FarahLin zei

Your quilting looks good to me! It's gorgeous, Roos and I'm feeling all excited to see this quilt finished! Can't wait =)

Kelli zei

And you're doing it all by hand!! It's so gorgeous. What a beautiful quilt. :)

Dear Jo zei

Het wordt een plaatje enne het blijft handwerk, hoor. Ziet er meer dan keurig uit, wat mij betreft.

marion zei

oooh met de keer worden de klosjes mooier........

Quilting Moesje zei

Langzaam ?? gaat als een speer toch ( eh klosje :o)

Bijna weer een AFFO voor je ( kan ik voorlopig nog niet zeggen )
Groetjes,
Simone