Pagina's

woensdag 18 juli 2012

Shoppen

Gisteren was zo'n dag dat het regende en ik nergens zin in had.
Dan is er maar één oplossing......shoppen!!!
Dus , hop in de trein, met m'n zandlopertjes natuurlijk, en richting Zwijndrecht.

Yesterday was a rainy day and I didn't want to do anything.
Then there's only one solution....shopping!!!
So, hop in the train, with my hourglass blocks ofcourse, to Zwijndrecht.
aztec rose crea & hobby
Ik was nog niet in de nieuwe winkel van Karen geweest en ik wilde toch nog nieuwe stofjes voor mijn sterren, dus vond ik dat een goed excuus om er even tussenuit te gaan.

Karen has a new shop wich I didn't visited jet, so I thought that would be a good excuse to do that.
Mag ik jullie even voorstellen.... de stoffen voor mijn sterrenquilt.
Ik was al langer helemaal weg van de stoffenserie "Scandinavion Christmas" van Lynette Anderson dus die keuze was niet zo moeilijk.

May I introduce to you..... the fabrics for my starquilt.
I was already crazy about "Scandinavion Christmas" by Lynette Anderson so I wasn't  a difficult choise.
Natuurlijk ging er meer mee naar huis, nog een paar fat eights, wat schattige labels ( ik kon ze echt niet laten liggen ), het rolletje linksboven was een cadeau'tje van Karen en ik had ook nog 3 FQ ecruutjes maar die lagen al in het water te dobberen.

Of course I took more home with me , a few fat eights, some cute labels ( I realy couln't resist them ), the roll on top of the left was a gift of Karen and I also bought 3 FQ light fawn but they were already swimming in the water.
Een paar dagen geleden waren ook de stofjes van de stoffenclub van het Quiltkabinet.
Dat was weer smullen, mooie lapjes voor de zandlopertjes en de huisjes.
Ik geloof dat ik hier wel weer even mee vooruit kan.

A few days ago I also got the fabrics from the Fabricclub from the Quiltkabinet.
Yammie, beautiful fabrics I can use for the hourglass blochs and the tiny houses.
I think that this will keep me going for a while.




6 opmerkingen:

FarahLin zei

Beautiful selection - they sure look great for your star and hour glass blocks. =)

Nardy zei

Oh wat heerlijk een dagje shoppen en wat een leuke aankopen, genieten hè? Groetjes Nardy

Heleni zei

Je hebt weer veel leuks gescoord Roos.
Daar ga jij je weer prima mee vermaken.

gr.Heleni

Guusje, zei

Wat een mooie aankopen heb je gedaan, heerlijk om zo even eruit te gaan om te gaan shoppen.

Impera_Magna zei

Oh, what beautiful fabrics! Nothing like a trip to a fabric/quilt shop to make a rainy day bright and sunny!

:)

jolanda zei

Dat shoppen heeft vast goed geholpen hé? Wat een mooie spulletjes heb je gekocht... en dat stofpakketje van het quiltkabinet vind ik ook super!