Pagina's

zaterdag 7 juli 2012

Eigenlijk was het van de week te warm om te quilten, maar heerlijk om wat foto's te maken.
Maar wel opletten Roos, want als je even niet oplet wordt de hele border leeggegeten....

In fact it was to hot last week to quilt but it was the perfect weather to make some pictures.
But watch out Roos, on moment of inattention and they will eat all the plants.
Zoals je ziet wordt er met dit weer uitsluitend liggend gegeten.

As you can see they will eat only lying down.
's Avonds ontdekte ik een foutje op de achterkant....oeps.

That evening I found a little mistake...oeps.
Even wegwerken...

I just have to eliminate it...

...en dan weer verder met het doorquilten.
Die mobielhanger hangt eraan zodat ik gemakkelijk kan vinden waar ik gebleven ben.

...and then I can go further with my quilting.
I use my cell phone hanger to find where I got to.
En zo houd ik bij hoeveel klosjes er per dag zijn gedaan.
Ik probeer er minimaal 9 per dag te doen ( en hoef er nog maar 671 :o) omdat ik hem graag in oktober voor de quiltdag in Helmond af wil hebben.

And this is how I keep up howmany blocks I've done in one day.
I'll try to quilt minimal 9 blocks each day ( still 671 to go :o) because I want to finish it in October when I go to the Quiltday In Helmond.
Onze konijnen zijn niet de enigen die het goed naar hun zin hebben in onze tuin, wat dacht je van deze schoonheid.
Ze zat vanmorgen zomaar uit te rusten, maar waar ze vandaan komt, of waar ze naar toe gaat.... ik weet het niet.
Ik weet zelfs niet wat het is.
Als iemand het weet...... ik hoor het graag.

Our rabbits are nor the only animals who enjoy our garden, what do you think about this beauty.
This morning I found her resting, but where she comes from....or where she's going to... I don't know.
I don't even know what it is.
When someone knows...... I would love to hear it.




8 opmerkingen:

Impera_Magna zei

I'm glad to see you got some of that sunshine I sent you... :)

I like your way of keeping track of where you're quilting... and keeping track of how many blocks you've quilted!

I've never seen anything like that black and white flying insect... very cool!

Anoniem zei

Goeie tip Roos ,om snel te weten waar je gebleven bent!!!
Fijn week-end !
Groetjes Mien B.

jolanda zei

Wat een mooie vlinder zomaar in je tuin! Die ken ik ook niet hoor.
Je klosjes gaan lekker zie ik, maar ook je sjaantjes blokken uit je vorige bericht zijn erg mooi geworden zo in dat blauw!!

Marie-José zei

Wat ziet de quilt er enig uit als je zo een totaal plaatje te zien krijgt. En ook je Sjaan heeft al een aardige start gemaakt. je bent actief bezig. En ach, die "paar" klosjes quilten....wat maakt het uit. Ooit komt het einde toch in zicht:-)

lia Tromp-van der Kort zei

Twee schoonheden in je tuin, een klosjesquilt en een prachtig insect.
Het lijkt wel een kever.
Goede tip ook zo,n mobielhangertje om aan te geven waar je gebleven bent.
Moet nodig aan m'n SBS of NI beginnen.
Fijne zondag

Manuela zei

Der Klosjesquilt sieht wunderschön aus.
Wünsche dir weiterhin viel Spaß beim Quilten.

Liebe Grüße
Manuela

Supergoof zei

Je klosjesquilt is een PLAATJE!
:o)

Dear Jo zei

Wat een prachtige quilt is dit toch!!! En het insect???? Maar mooi is het wel!