Pagina's

dinsdag 26 juni 2012

Afgelopen week is er niet zoveel gepatched  hier in huis, ons mam d'r huisje moest leeg en daar moesten ook nog wat dingen gedaan worden, dus daar was genoeg te doen.
Toch was er nog wat tijd om een klein huisje te bouwen.

Last week there was not much patchingtime  in our house. We had to empty our Mothers home and we  had to do some repairing too, so we had enough to do.
Never the less I found me some time to build a little house.
Ook is er nog een sterrenblok gemaakt en ben ik al op de helft.
Ik zie al bijna een hele sterrenquilt voor me.

I also finished a starblock so I'm halfway.
I can almost see a whole starquilt in front of my eyes.
Er is wel flink gequilt aan de klosjes.
Ik had gepland om hem in oktober op de quiltdag in Helmond af te hebben maar dan moet ik iedere dag 9 klosjes doorquilten en ik denk niet dat ik dat ga halen, maar ja, ik kan het wel proberen...

Although  I did a lot of quilting on my spoolblocks.
I planned to finish it in October when we have a quiltday in Helmond but that means that I have to finish 9 blocks each day and I think I won't make that, but I can try....


9 opmerkingen:

Impera_Magna zei

You HAVE been busy, Roos! Love all the progress you're making...

*waving across the big pond*

jolanda zei

Dat is vast moeilijk geweest Roos. Ik weet nog goed hoe het was om al mijn moeders spulletjes van de muur te halen en uit de kasten e.d.
Je sterrenblokken zijn erg mooi... nu zie ik ook wat je bedoelt met het sterretje wat in het midden komt.

Manuela zei

Hallo Roos,

ich finde deine Sternenblöcke super.
Auch dein Klosjesquilt gefällt mir ebenfalls. Dieses Muster möchte ich auch noch einmal nähen.

Liebe Grüße
Manuela

Miny zei

Oh vast haal je dat wel ;)) succes!

Groeten Miny

mieke zei

Ja, een huisje leegruimen, kost, emotie en energie.

Hoe quilt je de klosjes door ?
Succes.

Grit zei

Liebe Roos,
Dein Quillt sieht super aus. Und die Sterne sind wunderschön.
Liebe Grüße Grit

Quilting Moesje zei

Sterkte met alles hoor ...
( jaren geleden voor mij maar mijn jongste zusje woonde toen nog thuis en alles moest ook opgeruimd en zij verhuizen ...)
T bordje doet me denken aan het speldenkussen van mijn oma (paraplu met regendruppels :o)
Je hebt toch ook weer een huisje met t mooie kleurtje groen :o)

Quiltplezier met je klosjes hoor !

Groetjes,
Simone

Guusje, zei

Ach het huis leeghalen ja dat vond ik ook moeilijk en toen heb ik niet zoveel gedaan er kwamen zoveel herinneringen naar boven. Goed van je dat je aan het quilten bent en de sterren worden mooi.

FarahLin zei

Your star block is looking great - love the soothing colours.
Looking at you go, am sure you'll get the spool blocks quilted in time for the quilt day in October. =)