Pagina's

vrijdag 4 mei 2012

Veldhoven

Vandaag ben ik toch nog even naar de OEQC in Veldhoven geweest.
Today I went to the OEQC in Veldhoven.
Er waren weer een heleboel mooie quilts te zien.
There were a lot of beautiful quilts to see.
Eigenlijk voor ieder wat wils.
There was something for everyone.

En ik heb me dit jaar netjes aan mijn lijstje gehouden.
Weer wat lichte stofjes, nog een paar japanse stofjes voor een naaimachinehoes en een blauwe stift.
( Ik ga het toch maar proberen Ellen.)
This year I bought just what was on my list.
A few lightcoloured fabrics and some Japanese ones that I'm gonna use for a cover for my sewingmachine and a blue felt-tip.

Thuisgekomen heb ik ook nog even op de site van Elly Prins een mooie achtergrondstof voor de klosjesquilt en eentje voor de Sjaantjesquilt besteld.

When I came home I orderd on the site of Elly Prins a beautiful backing for the spoolblocksquilt and one for the Dear Jane quilt.


6 opmerkingen:

Erica zei

Mooi was het hè, in Veldhoven. Mij spraken de quilts van Anne-Marie Pesser heel erg aan, ik zie er hier ook een paar :-)

Impera_Magna zei

What lovely quilts... I particularly like the log cabin and the blue beach/ocean quilts. Very very nice!

You were good to only get what you had on your shopping list... I don't think I would have been as good as you! *lol*

Greetings!

----Freda

Anoniem zei

Klaske en ik hebben je niet kunnen ontdekken gisteren.
Donderdag gingen we quilts kijken en gisteren "deden" we de winkeltjes.
Gr.Mien B.

Guusje, zei

Dat ziet er geweldig uit, mooie quilts en je hebt mooie aankopen gedaan.

jolanda zei

Wat een prachtige quilts zie ik daar! En het was dus een productieve dag voor je met ook nog eens achtergrondstof voor beide quilts.
groetjes, Jolanda

Ellie's Quiltplace zei

Er waren prachtige dingen te zien en ook veel leuke dingen te vinden bij de winkeltjes!
Veel succes met de blauwe stift! ;o)