Pagina's

dinsdag 1 mei 2012

Nog genoeg te doen....Still enough to do..

Na een weekendje feesten was het weer tijd om te bedenken waar ik nu een mee verder zou gaan.
Ach, dat bleek niet zo'n probleem, er ligt nog genoeg waar aan gewerkt kan worden.

After a weekend partying (?) there came a time to think how further.
Well, that's not a big problem, there are enough things I can do.
De tulpenquilt kan nu verder doorgequilt worden, er moeten nog een paar rijtjes aan de klosjes quilt en zelfs de Jacobsladder schiet al op, dan kan er verder gemetseld worden aan de huisjes en af een toe een blokje aan de postzegelquilt zou ook wel leuk zijn.
En dan ligt hier ook nog een stapeltje Sjaantjes blokken waar ik weer mee aan de gang wil.

I can try to finish my tulipquilt, sew a few rows on my spoolblocks and even the Jacobs Ladder is almost ready, I can lay a few bricks on my little houses and now and then a block on my postagestampquilt would also be nice.
I have also a stack of Dear Jane blocks laying on wich I want to work on.



Maar vanmiddag ga ik eerst met de meiden naar Titanic 3D.

But this afternoon I'm going with the girls to see Titanic 3D.
Morgen ga ik met de oudste naar de musical Sathurday Night Fever in Nijmegen.

Tomorrow I'll go with the Eldest to the musical Sathurday Night Fever.

En vrijdag staat er een bezoek aan de OEQC gepland.
Een drukke week dus.....heerlijk.

And on Friday I planned a visit to the OEQC.You can see that I have a busy week but I love it...


7 opmerkingen:

Heleni zei

Ohjee, jij bent nog lang niet werkloos.
Wat heerlijk hè om met meerdere projecten bezig te zijn. Je kunt pakken waar je zin in hebt.
Veel plezier.
Heleni

mieke zei

Ja, dan heb je een groot project klaar en denk je ' wat nu ' ? Maar er ligt altijd wel iets te wachten.
Leuke uitstapjes met de kinderen, veel plezier.

Quilting Moesje zei

Ik wist nig niet dat je ook aan een postzegelquilt bezig bent !
Projecten genoeg dus :o)
Titanic 3D lijkt me ook erg mooi (ook nog heftiger ...) om te zien ...
Veel film plezier met elkaar !
(Weet eigenlijk niet eens hoe mijn 3 jongens over de Titanic denken ... toch eens vragen , DH wilde er in ieder geval wel naartoe ).
Groetjes,
Simone

Quilting Moesje zei

Ik wist nig niet dat je ook aan een postzegelquilt bezig bent !
Projecten genoeg dus :o)
Titanic 3D lijkt me ook erg mooi (ook nog heftiger ...) om te zien ...
Veel film plezier met elkaar !
(Weet eigenlijk niet eens hoe mijn 3 jongens over de Titanic denken ... toch eens vragen , DH wilde er in ieder geval wel naartoe ).
Groetjes,
Simone

jolanda zei

Wat heb jij een leuke uitjes in het vooruitzicht! Héél veel plezier hoor!!!!
groetjes, Jolanda

Impera_Magna zei

What would we do without a lot of quilt projects to keep us busy??? I am glad you're scheduling some fun time in among the various on-going projects!

Greetings!

----Freda

FarahLin zei

wow! You've been keeping yourself occupied with lots of lovely projects! I envy you....hahaha...