Pagina's

zondag 20 mei 2012

Gisteren hebben wij afscheid genomen van ons mam.
Het hebben een heftige maar mooie week achter de rug.
Omdat ze thuis was heb ik ook nog lekker met een beker thee en mijn lapjes naast haar bed kunnen zitten.
Nu moeten we de draad van ons leven weer op zien te pakken, dat zal wel met vallen en opstaan gaan maar uiteindelijk zal dat ook wel goed komen.
Iedereen hartelijk bedankt voor de lieve reacties, ze zijn me echt tot steun geweest.

Yesterday our Mother was cremated.
We had a intense but beautiful last week.
Because she was home I could sit next to her bed with a cup of tea and some needlework.
Now we have to try to go on with our lives without here.
I want to thank everyone for all the kind words, they ment a lot to me.

13 opmerkingen:

quiltingmieke zei

piep, hey meid, een dikke knuffel voor de moeilijke periode, het wennen zonder haar, maar koester de mooie momenten diep in je hart

knuf mieke

yvonne zei

heel veel sterkte

yvonne

marion zei

alle liefde die je je maar kan wensen toegewenst en neem de dag zoals hij is.......

jolanda zei

Och nee toch lieve Roos.... Je vorige bericht heb ik gemist en nu lees ik ineens dit. Ik schrik er vreselijk van en zit met tranen in mijn ogen. Het brengt alles weer zo dichtbij en ik weet dan ook precies hoe je je zult voelen.
Ontzettend veel sterkte gewenst en ik leef erg met je mee hoor.
dikke knuffel, Jolanda

Supergoof zei

Dat heeft zoveel waarde dat 'gewoon' nog bij je mam kunnen zitten. Fijn dat ze thuis was.
Zeer herkenbaar ook voor mij met ons pap.
Sterkte lieve Roos.

Heleni zei

Dat heeft vast een goed gevoel gegeven dat je lekker bij haar bent gaan zitten Roos.
Straks als de scherpe randjes er een beetje af zijn komt er elke keer een glimlach om je mond als je aan haar denkt....
Sterkte hoor.

groet Heleni

Impera_Magna zei

(((((Roos)))))

Marcha zei

Heel veel sterkte

Marie-José zei

Heftig hoor. Fijn dat je er tot het laatste toe bij bent kunnen blijven. Wij hebben onze schoonmoeder gister begraven. Dus ik zit in dezelfde sfeer. Veel sterkte.

mieke zei

Heel veel sterkte. En die draad ? Die vinden jullie wel weer, maar dat kost even tijd en moeite en Waarschijnlijk af en toe tranen.Maar dat mag gerust, dat hoort er bij.

quilting Jeannet zei

Ik had het niet zo meegekregen Roos, maar ik wens je alle sterkte, je moeder verliezen, het lijkt me vreselijk, en heftig, wat je zegt, dan kun je even niet de slingers ophangen.Je zal vast de draad weer oppakken, maar het wordt nooit meer zoals het is geweest en het gemis zal blijven.

Quilting Moesje zei

Je laatste berichtje las ik van moederdag ....
toch nog snel gegaan ...
Fijn dat je zo dicht bij haar kon zijn .... dat helpt ook later nog bij het gemis ...
Heel veel sterkte en liefs gewenst ...bij de moeilijke momenten die nog gaan komen ...
Ook voor je verdere familie ...


Simone

Dear Jo zei

Vanaf ons vakantie adres heb ik geprobeerd om een berichtje achter te laten, maar dat lukte niet.
Dus alsnog en beter laat dan nooit, Roos, gecondoleerd met dit grote verlies. Ik wens je heel veel sterkte voor de komende tijd.