Pagina's

woensdag 9 mei 2012

Een pakketje....A parcel...

Gisteren kwam ik thuis uit het ziekenhuis ( ons mam was maandag alweer opgenomen omdat ze ziek was van de laatste chemo ) en toen lag dit pakje op me te wachten.
Net wat ik nodig had.

Yesterday, when I came home from the hospitel ( since Monday my motheris  there again because she was very ill from the chemotherapy ) this was waiting for me.
Just what I needed at that moment.
En dit zat er in.
De bordeaux rode stof is voor de achterkant van de klosjesquilt en de lichte stof is voor de Dear Jane.

And this is what I had ordered.
The bordeaux red fabric is for the back of the spoolblockquilt and the light one for the back of the Dear Jane.
Voor de klosjes had ik laatst al de stof voor de rand gehaald en zoals je hier ziet kunnen ze het al prima met elkaar vinden.
Ik sta te popelen om met quilten te beginnen maar eerst nog die 3 laatste rijtjes.

A while ago I bought the fabric for the border and as you can see they're getting along well.
I'm anxious to start quilting but first I have to finish the last 3 rows.

11 opmerkingen:

Quilting Moesje zei

Sterkte met en voor je moeder hoor ...!

Lichte stof voor de Dear jane lijkt me heel bijzonder mooi ! de motieven en de zachte wit tinten :o)
De bordeaux en de bruine laten je klosjes mooi "spreken"(o).

Succes met de laatste lootjes en veel quiltplezier !
Groetjes,
Simone

Cybele's patch zei

Heel veel sterkte voor jou en je moeder. Fijn dat je pakketje precies op het juiste moment kwam.

Impera_Magna zei

Beautiful fabrics... surely good reason to finish up these two quilts. So nice to have the backing fabric ready to go...

Greetings from the US!

----Freda

Nardy zei

De stoffen zijn prachtig en staan mooi bij de klosjes. Hopelijk vind je hier wat afleiding in, want de gedachten zijn bij je moeder.
Veel sterkte gewenst de komende tijd!
Groetjes Nardy

FarahLin zei

Lovely backings, and can't wait to see the complete top of both your quilts!

Guusje, zei

Wat een mooi pakket heb je vandaag ontvangen beide stoffen zijn erg mooi en sterkte met je mam.

jolanda zei

Prachtige stoffen heb je gekozen! Ik kan me voorstellen dat je daar weer een beetje van opknapte, want het valt natuurlijk niet mee om je moeder zo ziek te zien.
Veel sterkte voor jullie beiden!

mieke zei

Een mooie kleur rood.
Beterschap / sterkte voor je moeder.
En probeer van je lapjes te genieten.

quiltingmieke zei

piep veel strekte voor je mamaen jou meid

en je stoffen die zitten helemaal snor, zo mooi samen

knuf mieke

Carin zei

Allereerst sterkte voor je moeder !!
De stoffen die je gekocht hebt zijn prachtig, ook die rode voor de achterkant van de klosjes.

Hennie zei

Sterkte met je moeder.
Leuke stofjes heb je ontvangen, ik kan me voorstellen dat ze op het juiste moment op de mat lagen.

Fijn weekend Hennie.