Pagina's

zondag 13 mei 2012

Alweer een rijtje...Again another row....

Gistermiddag heb ik weer een rijtje aan de klosjes quilt gezet, zodat er nu nog maar 2 rijtjes overblijven.
Nog maar 44 klosjes te gaan.

Yesterdayafternoon I sew another row to the spoolblocks.
Only 44 spoolblocks to go.
De stof voor de rand en de achterkant ligt al gewassen en gestreken te wachten.

The fabric for the border and the back is already washed and ironed.

Voor alle moeders onder ons..... een fijne moederdag.
Geniet ervan.

For all the mothers amongst us...... a happy Mothersday.
Enjoy it.


7 opmerkingen:

marion zei

oooh wat gaaf, neem je hem mee naar de fonkel..........130kt..ik weet het duurt nog even maar dan zie ik je.....

Annemieke Price-Talen zei

Wordt prachtig ben benieuwd naar de rand en achterkant stof.

mieke zei

Mooi hoor. Succes met de laatste loodjes.

Impera_Magna zei

Happy Mothers Day to you, Roos! Your spoolblock quilt top is looking good!!!

*waving across the big pond*

Greetings!

----Freda

FarahLin zei

Hi Roos, your top is looking great! By the way, how will you be attaching the spool block centrepiece to your borders? Can't wait to see this finished beauty. Happy Mother's Day to you too.

Anoniem zei

Af en toe een rijtje maakt een klosjes-quilt in .........???????
Groetjes Mien B.

Quilting Moesje zei

Beetje laat ... maar dan kan ik wel vertellen van moederdag genoten te hebben (ook al had ik een (extra) avonddienst ).
Nog 44 ... ik heb bij de laatste stukje weleens fijn dat ie dan (eindelijk) af is , maar ook (voor jou dan)
misschien mis je het klosjes maken straks ...
Ik heb de klosjes van Supergoof nu voor de tweede keer van dichtbij gezien ... deze keer raakten ze me veel meer ...
maar ja ... k heb al teveel UFO's en WIM komen er ook steeds bij (in gedachten) :o))
Groetjes,
Simone