Pagina's

vrijdag 6 april 2012

Zoek de verschillen....Find the differences

Dit is de foto die ik een paar dagen geleden op mijn blog zette.

This is the picture that I posted a few days ago.

En deze is van gisteravond.
Ik moet nu nog de bovenste baan met bloemen helemaal doorquilten en
de rand.                            
De bies staat er al een heel stuk aan en is ook al een gedeelte aan de achterkant vastgezet.   

Last night I made this one.
I have to quilt the whole upper row and ofcourse the border too.
I sew a piece of the border on the quilt and already sewed a part to the back.


                                                       

5 opmerkingen:

Impera_Magna zei

You are making GREAT progress... and it's only the 6th! Go, Roos!

Heleni zei

Je bent er bijna Roos. Hij wordt echt schitterend.

groet Heleni

Nardy zei

Dat wordt steeds mooier Roos! Prachtige kleuren zijn het. Fijn weekend, groetjes Nardy

mieke zei

Ik zei het al eerder deze week, hij is heel mooi.
En in dit tempo krijg je het wel op tijd af. Succes.

Guusje, zei

Dat doe je snel, het gaat je ook lukken hem op tijd af te krijgen ik weet het zeker.