Pagina's

donderdag 5 april 2012

Plan B

Nog 23 dagen en dan is onze jongste jarig en dan moet ook haar quilt klaar zijn.
Ik dacht gisteren, eens kijken hoe ver ik ben.
Dus knipte ik de zijkanten bij, en wat denk je....
Ik moet nog zoveel....

23 days to go till the birthday of our younghest and then her quilt must be finished.
Yesterday I thought, let me see how far I really am.
So I cutted the sides and you know what....
There's still so much to do.....
Waar je de tussenvulling ziet moet nog doorgequilt worden....
Dus over naar plan B.
En wat houdt dat in?
- Ik verban mijzelf, met quilt, naar de zolder.
Dus niet gezellig beneden met de oudste en de tv aan, nee ik , de quilt en de radio, op zolder.
-Ik begin alvast aan de bies.
Een mooi werkje als mijn vingers zeer doen van het doorpitten en een werkje waar stiekem nog veel tijd in zit ( als je het, net als ik, met de hand doet).
-Iedere dag.
Dus ook als de jongste thuis is, zij mag dus niet op de zolder komen.
Stress, zul je denken.....nee hoor, eigenlijk vind ik dit zelfs leuk...

Where you can see the batting has still to be quilted.
So now I start with plan B.
And that imply's?
- I'll be banished to the attic.
No quilting on the sofa with the Eldest in front of the tv, no, just me, the quilt and the radio, on the attic.
-I start with the binding.
A good thing to do when my fingers get sore and something that take's a lot of time ( when you do it by hand like I do ).
-Every day.
Also when the Youngest is at home, she is banned from the attic.
Now you will think that I'm very stressed......not at all, I enjoy it...


7 opmerkingen:

Miny zei

Leuke quilt, dat gaat je vast wel lukken, Succes!

Groeten Miny

marion zei

dat gaat je zeker lukken..........

Impera_Magna zei

A little pressure with a deadline (like your daughter's birthday approaching) makes things interesting... but I know you can do it!!!

Go, Roos!

*waving from across the big pond*

:)

Hennie zei

Succes Roos, een mooie uitdaging ! ! !
Ik kwam eigenlijk voor je sjaantje blokjes langs, maar ik snap dat je daar nu even geen tijd voor hebt.
KOM OP het gaat je zeker lukken deze mooie quilt voor je dochter optijd om te toveren tot affo! ! !

Groetjes Hennie.

Anoniem zei

Niks stressen Roos maar lekker ontspannen doorquilten !!!!!
Succes ermee .
Groetjes Mien B.

mieke zei

Het ziet er wel heel leuk uit.
Succes.Je kunt het ook in grote lijnen doorquilten. Dan de afwerkbies.
En na haar verjaardag als ze bv op school is, kun je verder doorquilten.

Marie-José zei

Het is zo'n heerlijk vrolijke quilt. Leuk om aan te werken. Het gaat je zeker lukken hem af te krijgen. Een sterke drijfveer doet wonderen.