Pagina's

dinsdag 24 april 2012

Liebsterblog

Toen ik vanmorgen mijn mail las zag ik dat ik een award had gewonnen. Ik heb hem gekregen van FarahLin van handmadebyfarahlin. Dank je FarahLi. Ik kwam haar blog een tijdje terug tegen bij the Quilting gallery en sindsdien komen we regelmatig bij elkaar op bezoek. Ga maar eens kijken,ze maakt geweldig leuke dingen. Nu moet ik eigenlijk de award doorgeven aan 5 andere bloggers met minder dan 200 volgers maar daar moet ik nog even over nadenken, er zijn zoveel leuke blogs die ik volg, eigenlijk verdienen ze er allemaal wel eentje.
When I read my mail this morning I saw that I won an Award. FarahLin from handmadebyfarahlin
gave it to me. Thank you very much FarahLin, I'm very pleased with it.
I found her blog a while ago at The Quilting gallery and since then we're visiting eachother.
Go and take a look at het blog, she's making great things.
Now I have to pass this award to 5 bloggers with less then 200 followers but I have to think about this, there are so many blogs I follow, in fact they al deserve one.
  

2 opmerkingen:

saramsborduurblog zei

proficiat met jullie award

Yvonne aka sommeke zei

Proficiat met de award!
Eigenlijk kwam ik kijken of het lukt met de quilt die af moet .... ;-))