Pagina's

zaterdag 24 maart 2012

Vlinders en zere vingers.....Butterflies and sore fingers

Het werken aan de quilt voor de jongste gaat natuurlijk ook gewoon door.
Ik kan er alleen maar aan werken als ze niet thuis is, zelfs dit blogje wordt in het geheim gemaakt.
Als ik er te lang aan werk gaan alleen mijn vingers zo zeer doen ;o(

Quilting on the quilt for our younghest is proceeding too.
I have to work on it when she's not home, even working on this blog.
When I'm working on it too long I get sore fingers;o(
Langzaam begint de quilt bezaaid te raken met vlinders.

Butterflies are flying between the flowers.

Ik hoop dat ik hem voor 28 april klaar heb want dan wordt ze 15.

I hope it will be finished on April the 28 th. because then she has hetr 15th. birthday,

7 opmerkingen:

Marie-José zei

Oh ja, die zere vingers herken ik wel. Maar het is zo lastig werken met pleisters op je vingers geplakt.

Impera_Magna zei

Bless you, dear friend! This project is definitely a labor of love... and it's going to be beautiful!

Heleni zei

Ooh schei uit, als ik 't zie doen ze mij ook zeer.......
Even doorpakken nog......

groet Heleni

Handmade by Mai zei

Ai dat ziet er pijnlijk uit, maar het is voor een goed doel. Dus nog even doorzetten.

marion zei

au! pijnlijk. Zorg ook goed voor jezelf. En wat zal ze blij zijn met het cadeau

quiltingmieke zei

piep

auw....maar doorgaan meie, hoor altijd van quiltersdie al vele jaren bezig zijn dat er zich op den duur een eeltlaagje vormt op die vingertop en je dan minder voelt...

een wat zal ze blij zijn met haar vlinderquilt

knufje mieke

Quilting Moesje zei

Wat mooi !
Leuk idee de gequilte vlinders ...:o))
Lukt doorquilten met een Aunt Becky
bij jou niet ? ivm de zere vinger ?
En wat leuk, mijn oudste DS wordt 28 april ook 15 jaar !!!
Hij wil graag de huisjes quilt voor op bed ...
Groetjes,
Simone