Pagina's

zondag 25 maart 2012

Huisjes en andere zaken...Houses and other things

Ik ben nu wel een beetje in de ban van de huisjes hoewel er niet iedere dag eentje wordt gemaakt.

I'm under the spell of the houses but I'm not making every day one house.
Ik wil er een quiltje voor in de hal van maken maar omdat ik daar niet zoveel plek heb werk ik vanuit het midden en zie ik wel hoe groot hij gaat worden.

I'm planning to hang it at the front door. I don't know yet how big I'm gonna make it , that's why I started in the middle.
De rest gaat natuurlijk ook gewoon door, er zijn weer een aantal blokken geknipt voor de Jacobs Ladder,

I still work on my other projects too, so I cut a few blocks for my Jacob Ladder Quilt,
..en er ligt weer een rijtje klosjes klaar om aan elkaar gezet te worden.

..and I pinned another row spoolblocks together.


1 opmerking:

Hennie zei

Ik zie het al, genoeg te doen ! ! ! Ziet er erg mooi uit.

Groetjes Hennie.