Pagina's

vrijdag 16 maart 2012

Aftellen...Counting down

Het grote aftellen is begonnen.

I started the big counting down.
Van wat zul je misschien denken, nou van mijn klosjesquilt.

You might been thinking what, my spoolblocksquilt ofcourse.
Er hoeven nog maar 9 rijen van 22 klosjes aan.....

I still have to sew 9 rows with 22 blocks each...
Vanavond is het weer de maandelijkse FNSI.
Ik heb genoeg liggen waar ik aan kan gaan werken maar ik denk dat ik maar eens ga beginnen aan mijn huisjes, wat denken jullie?

Tonight is the monthly FNSI.
I have a lot I can work on but I'm think I'm gonne start with my little houses.

Roos

5 opmerkingen:

Dear Jo zei

Doen!!!
Wat heerlijk dat je kunt gaan aftellen, maar het zijn nog best wel veel klosjes!! Maar hij wordt mooi, dus....volhouden :))))) Want die laatste loodjes.....

Impera_Magna zei

Your spoolblock quilt is certainly growing... and is quite lovely! I'm looking forward to seeing your first house blocks!

jolanda zei

'nog maar'??? Jij bent optimistisch. :-)))
Maar in vergelijking met wat je al gedaan hebt, is het natuurlijk een peuleschilletje. Het komt er wel prachtig uit te zien zeg
fijn weekend, Jolanda

Anoniem zei

Leuk verslag heb je gemaakt van de regio-dag.
Succes met je klosjes en tot kijk.
Groetjes Mien B.

Anoniem zei

P.S. en........de huisjes !!!
GR.Mien B.