Pagina's

zondag 5 februari 2012

Ons mam...Our mother

Graag had ik hier foto's laten zien van wat ik had gedaan de laatste tijd maar ik heb er nu even de puf niet voor, ook het reageren op reacties lukt me nu niet zo, en dat zal wel even zo blijven.
Waarom?
Afgelopen week is mijn moeder met spoed opgenomen in het ziekenhuis en hebben ze een groot gedeelte van haar dunne darm verwijdert.
Eind van de week hebben krijgen we de uitslag te horen van de oncoloog....dat zegt al genoeg.

It was my intention to show you some pictures of wat I made last week but I couln't, and I think that it will last a time.
Why?
Last week my mother had to go to the hospital and had an operation on her small intestine, they removed a great part of it.
At the end of the week we have a conversation with the oncoloog...that say's enough.

20 opmerkingen:

ria vogelzang zei

Oei, wat spannend!! Heel veel sterkte, gewenst hoor!
Liefs, Ria.

Heleni zei

Ach ach Roos, wat akelig. Ik wens je veel sterkte en hoop het beste voor je moeder.

groet Heleni

jolanda zei

Oh Roos, wat een vreselijk naar bericht. Na wat ik heb meegemaakt met mijn moeder, weet ik precies hoe je je nu moet voelen.
Heel erg veel sterkte gewenst en ik hoop ontzettend dat het toch meevalt. dikke knuffel, Jolanda

Guusje, zei

Ach wat naar heel veel sterkte gewenst.

Nardy zei

Och Roos, wat een spannende week heb je gehad en nog voor de boeg. Ik wens je heel veel sterkte toe, ook voor je moeder. Hartelijke groet, Nardy

Jasmijn zei

Wat een slecht nieuws...ik weet precies wat jullie meemaken want mijn moeder zit op dit moment in dezelfde situatie.
Heel veel sterkte!
Veel liefs van ons allemaal

Marie-José zei

Oh, heftig. Dit zijn spannende dagen. Veel sterkte.

Francien zei

Heel veel sterkte Roos!!

Erica zei

Sterkte Roos en ik duim voor zo gunstig mogelijk nieuws

Hennie zei

Heel veel strekte Roos ! ! !

Ria zei

Ach Roos, wat komt er dan veel op je af. Sterkte de komende tijd.

Impera_Magna zei

Oh, Roos... I am so sorry to hear about your mother! I will be praying for her and for your entire family!

(((((Roos)))))

marion zei

heel veel beterschap en ik steek een kaarsje voor je aan......

Teresa zei

I'm sorry to hear about your Mom. I pray that your family will find strength in this time.

yvonne zei

Roos heel veel sterkte gewenst!!!
gr Yvonne

Mascha zei

Oh, wat lees ik hier nou toch. Ik wens jullie heel veel sterkte.
Veel liefs, Mascha

Anoniem zei

O Roos,zo'n bericht zet je leven wel overhoop.Heel veel sterkte.
Lieve groeten van Mien B.

Ellie's Quiltplace zei

Heel veel sterkte Roos!

Dear Jo zei

Heel veel sterkte voor jullie allemaal.

quiltingmieke zei

piep

hey meid

veel sterkte toegewenst in deze moeilijke tijd
knuf

mieke