Pagina's

woensdag 4 januari 2012

Klosjes....Spools

Voor dit jaar heb ik me voorgenomen om niet meer op zaterdag mijn klosjes te laten zien.
Als ik die dag moet werken is het altijd zo'n haastklusje dat persé moet en daar heb ik geen zin meer in.
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik er niks meer van laat zien hoor, zeker wel.

For this year I have the intention not to show every Saturday my spoolblocks.
When I have to work on that day I have to hurry always so much and I don't feel like that anymore.
That is not to say that I won't show anything, I'll sure do.
Nou is er iets raars aan de hand met mijn klosjesquilt.
De hele tijd is hij 20 klosjes breed geweest en gisteren was hij ineens 22 klosjes breed.
Natuurlijk heb ik een keer 2 rijen er aan de verkeerde kant gezet maar dat is dan heel erg per ongeluk gebeurt, ach, dan wordt hij maar ietsjes breder. Toch?
Het gevolg is dan wel dat er toch meer dan 700 klosjes in komen. Even rekenen.
Hij zou 35 lang worden, dat wordt dan 37 en 37 x 22 = 814.
Oeps.......

Something strange happens to my spoolquilt.
All the time it was 20 blocks wide and yesterday it  was sudenly 22 blocks wide.
Ofcourse I sew, very accidentally, 2 rows on the wrong side. Well then he's gonne be a little bit wider. No problem.
The consequenes are that I have to make more then 700 blocks. Lets do sums.
He was supposed to be 35 rows, now it's gonna be 37 rows. 37 x 22 = 814
Oh my....


12 opmerkingen:

Heleni zei

Wat wordt tie leuk Roos. Achja een paar meer of minder maakt ook niet uit als je er zoveel moet maken, toch.....

groet Heleni

Nardy zei

Dat ziet er heel leuk uit Roos! Groetjes Nardy

Marcha zei

Hahaha, ja idd, geloof het ook!

Francien zei

Hij wordt prachtig Roos...kan jouw het schelen of hij iets langer of breder wordt...en elke zaterdag laten zien moet toch geen stress worden?!....als je hem op je blog zet zien wij als je volgers hem zowiezo...en ik kijk er ook zondag of wanneer dan ook naar hoor....dus lekker relaxed blijven en nogmaals...hij wordt supermooi!!
groetjes Francien...

jolanda zei

Weet je zeker dat je niet per ongeluk expres 2 rijtjes in de breedte erbij hebt gemaakt zodat je nog wat langer van je klosjes kan genieten?? :-))))
(grapje)
Het ziet er wel erg mooi uit wanneer je de hele lap zo ziet hé?
groetjes, Jolanda

Mascha zei

Wat mooi al.
Hoeveel heb je er nu al?
Groetjes Mascha

Guusje, zei

Hij wordt wel prachtig en ach een klosje meer of minder wat maakt het uit als je het maar leuk vind om te doen.

Dear Jo zei

De quilt wordt in ieder geval prachtig! Die paar klosjes extra maken vast niet zo heel veel meer uit ;)

Marie-José zei

Het ziet mooi uit als je alles zo samen ziet. Maar het zijn wel meer dan een paar klosjes die je erbij moet gaan maken;-)

Supergoof zei

Hoi Roos, je klosjesquilt ziet er geweldig MOOI uit!

Hennie zei

Je klosje liggen er mooi bij Roos, je hebt al een mooie lap ! ! !

Fijn weekend Hennie.

marion zei

oeps......... en gelukkig blijven we de klosjes zien.......