Pagina's

woensdag 7 december 2011

Westerstorm....Westerly storm


Terwijl het buiten met bakken naar beneden komt vermaak ik me prima.
Vanmorgen heb ik de was aan de kant gedaan en wat opgeruimd. Niet dat dat heel veel zin heeft want er staat hier nog een surprise te wachten tot vrijdag en er liggen 4 stapels krantjes die vanmiddag en vanavond nog rondgebracht moeten worden. 

While it's pelting down I'm enyoing myself.
This morning I did the laundry and cleaned the house a bit.
Ik ben daarna achter mijn machientje gaan zitten en heb weer bijna een quiltje af.
Ik heb dit het vorig jaar al inelkaar gezet en wilde er eigenlijk een grote quilt van maken maar ach, soms ga je dingen toch anders zien en dit vind ik ook prima.
Nu alleen nog de bies vastzetten en dan begin ik meteen aan iets anders.
Ik heb nog een leuk ideetje in mijn hoofd en heb nog geen idee hoe ik het ga doen maar ik zal het toch proberen.
Nieuwsgierig geworden?????

After that I quilted another wallhanger.
I patched it last year and I planned to make a big quilt of it but I like this size better.
Now I only have to sew on the binding and then I can start on something else.
I have a great idea in my head and no plan how to do it but I'm gonna try.
Curious?????

Roos

14 opmerkingen:

jolanda zei

Ja het is er zéker weer voor... lekker met de stofjes in de weer. Wat een leuk quiltje wordt dit Roos.
groetjes, Jolanda

Fru Olsen zei

I have put a link to crochet patterns for snowflakes at my blog.

Miny zei

Ja best wel! De quilt die je bijna af hebt is mooi, leuk idee die combinatie patch en stitchery.

Groeten Miny

Mir zei

Wat een schattig quiltje, leuk dat sticherie. Ik ben nu zelf bezig met Leanne's House en daar zitten (behalve veel sticherie)ook "miniblocks"in met allemaal kleine vierkantjes (2.5 bij 2.5)zoals jij rechts op je kerstquilt hebt. Dat ziet er bij mij toch niet zo netjes uit als bij jou. Heb je daar een techniek voor of ben je gewoon een supernette quiltster? Dan moet ik nog wat leren!!
groet, Mirjam

Francien zei

Prachtig is dit quiltje Roos....leuk gedaan zo...en ben benieuwd wat je in je hoofd voor projectje hebt weer... of heeft Fru het al een beetje "verraden"nu?!...succes met alles...groetjes Francien.

Mascha zei

Wat een leuk kerstquiltjes is dit. Ben erg nieuwsgierig naar het volgende.
Groetjes Mascha

Impera_Magna zei

I enjoy being home when it's raining out... I get so much accomplished then... and it looks like you are too!

Greetings!

----Freda

Heleni zei

Wat een leuk quiltje Roos. Ik ben benieuwd wat het volgende zal worden.

groet Heleni

Marie-José H zei

Wat een schattig quiltje heb je daar in de maak. Enig gedaan.

Guusje, zei

Wat een leuk quiltje wordt dit en ja ik ben heel erg nieuwsgierig geworden.

yvonne zei

Jij gaat als een speer met je mooie quilts


groetjes Yvonne

Miranda zei

Het is een schatje geworden! Heerlijk met die sticheries ertussen...quiltgroetjes van Miranda

marion zei

ja, ik ben nieuwsgierig, net als naar hoeveel klosjes je deze week gedaan hebt....

Marcha zei

Hey leuk dat het nog voor kerst af gaat komen! Ziet er erg schattig uit hoor!