Pagina's

dinsdag 20 december 2011

Weer wat af.......Another finish

Of eigenlijk zijn er 2 dingen af.

In fact I finished 2 things.
Allereerst mijn raamhanger, hij hangt er een beetje ieletjes bij voor dat grote raam maar dat mag de pret niet drukken, ik vind hem goed geslaagt.
De witte vierkantjes en driehoekjes zijn gevouwen stukjes stof en vastgezet op de sashings.
Wie weet maak ik zo nog wel eens wat meer.

First my windowhanger, He's hanging a little thin in front of the big window but I think it works out well.
The white squares and triangels are folded from white fabric and sewed on the sashings.
Who knows, maybe I'll make more of this.
En mijn kerstmannetje is ook eindelijk klaar, ik ben nog niet helemaal tevreden over zijn gezicht, misschien laat ik hem nog een snorretje groeien en hij moet nog een brilletje.

And my Christmas man is finished too, it's not a real Santa but I like him.
I'm not totally satisfied about his face, I think he needs a moustache and glasses.

ROOS

8 opmerkingen:

yvonne zei

Ziet er heel gezellig bij je uit .
Roos hele fijne dagen en tot 2012.
groetjes yvonne

jolanda zei

Wat een leuk idee is dat om op deze manier sterren te maken. En je kerstman vind ik ook erg leuk geworden. Ik denk dat een brilletje wel een goed idee is omdat dat hem wat ouder zal laten lijken. Die baard is ook erg goed gelukt zeg! En moest je dat truitje nou ook nog helemaal zelf breien?
groetjes, Jolanda

Dear Jo zei

Wat een apart quiltje is de raamhanger. Erg leuk!!! En de man met baard is enig! Inderdaad nog een brilletje. Dat zal hem goed staan :)))

Heleni zei

Leuk hoor de raamhanger.
En dat oude mannetje is ook super.

groet Heleni

marion zei

prachtig je raamhanger....heel heel erg leuk.......

Marie-José H zei

Je raamhanger is heel bijzonder geworden. Voor mij is het de eerste keer dat ik zoiets zie. En je "baardmans" is een plaatje. Enig zo onder de Kerstboom.

Mascha zei

Hij is goed gelukt en erg leuk je raamhanger.
Groetjes Mascha

Christelle Hingant zei

Your window hanger is beautiful .. I love the original idea.
Bisous of France