Pagina's

zaterdag 3 december 2011

Schandalig....Outrageous.

Ja...schandalig. Ik heb de klosjes van afgelopen week wel 3 keer geteld en het waren er echt 17.
Net of ik de hele week niets anders heb gedaan dan klosjes maken.
Er zit er nog ééntje in mijn blikje die bijna af is en er moet er nog ééntje helemaal gemaakt worden en dan ben ik al weer helemaal door mijn voorraad heen.

Yes...outrageous. I've counted the spoolblocks I made last week 3 times and every time I came out on 17 blocks. It seems that this was the only thing I did last week.
In my little tin sits one block that's almost finished and one that I have to sew totally and when that is finished I have to cut a lot of new one's.
En kijk hier, de kale man heeft intussen al flink wat haren en er staat ook al een muts op zijn hoofd en zo te zien is zijn trui ook al bijna klaar.

And look, the bald man has a lot of hair and a cap on his head and you can see that he almost finished his sweater.

4 opmerkingen:

Impera_Magna zei

Lots of spoolblocks and lots of progress on the sweater... and your new boyfriend, Mr. Bald Man, is very cute!

:)

Greetings!

----Freda

Marie-José H zei

Je klosjes gaan goed. Gaat helemaal goed komen hoor. Ik snap niet waar je de moed vandaal haalt om zoveel van die klosjes te maken. dapper hoor.
Gelukkig dat die kale man z'n trui bijna afheeft wat het ziet er erg koud uit voor hem. Voor dat je het weet is hij flink verkouden:-)

jolanda zei

Wanneer je straks klaar bent met je klosjes val jij in een heel diep gat denk ik. ;-)
Wat een leuk haar heeft hij gekregen. Koop je dat kant en klaar of maak je dat er zelf draadje voor draadje aan met speciale wol?
groetjes, Jolanda

Guusje, zei

Wat heb je er veel gemaakt, goed hoor en ja de kale man wordt langzaam steeds mooier.