Pagina's

zaterdag 17 december 2011

Gisteravond heb ik lekker voor de televisie aan mijn raamhanger zitten werken.
Het was nog een hele klus om de achterkant er netjes tegen te krijgen maar zoals je ziet is het wel gelukt.
Vanavond wil ik aan de bies beginnen en ik hoop hem morgen af te hebben.....en ja, ik moet ook nog iets om die koude voeten maken.

Yesterday evening I worked on my windowhanger in front of the tv.
It was still a tough job to sew the backside exact on the front side, but as you can see , I did it.
I want to try to start on the binding tonight and hopefully I have a finish tomorrow....and yes, I have to make something for those cold feet.
En ach...maar 3 klosjes afgelopen week.

And ah....only 3 spoolblocks last week.
Dit plaatje wilde ik jullie ook nog laten zien, onze oudste had haar eerste kerstgala.

This picture I wanted to show you too, it's our eldest who had her first Christmasgala.

Roos


8 opmerkingen:

Heleni zei

Wat een charmante jonge vrouw, jouw dochter.
Lijkt me leuk de sterrenraamhanger.

groet Heleni

marion zei

wat een knappe dochter.......en ik vind het toch nog knap in deze drukke dagen drie klosjes af...

quiltingmieke zei

piep wat een mooi plaatje, schitterende dochter heb je

knuf mieke

Marie-José H zei

Wat een mooie dochter zeg. En dat die zo maar op je blog durft. Mijn dochter krijg ik niet zo ver. Ik ben wel benieuwd naar je raamhanger. Laat je de ster open?

jolanda zei

Wat ziet je dochter er prachtig uit!!! Wat bijzonder om ze ook eens in zo'n sjieke outfit te zien hé? Ik vond mijn jongens er in pak ineens zo volwassen uitzien! ;-)
groetjes, Jolanda

Mascha zei

Je dochter ziet er prachtig uit. Ben wel erg benieuwd naar je quilt.
Groetjes Mascha

Dear Jo zei

Wat een feestelijke dochter! Mooi, hoor. En de raamhanger ziet er ook erg leuk uit. En ach, maar drie klosjes????? Wat maakt het uit. De quilt wordt prachtig en groeit toch iedere week. Stukje doorzettingsvermogen, petje af!!!

Dorothea zei

Wat mooi, jouw raamhanger en wat origineel

Dorothea