Pagina's

dinsdag 13 december 2011

Een avondje quilten.....An evening quilting

Gisteravond heb ik lekker weer eens de hele avond zitten quilten aan mijn tulpenquilt.
Hij hoeft niet persé af maar ik hoef hier niet zo bij na te denken.
De man met de baard heeft zijn lekker warme trui aan maar nu klaagt hij over koude voeten.

Yesterdayevening I spend the whole time quilting on my tulipquilt.
It's not that I have to finish it to any price but I don't have to think a lot about the patern.
The man with the beard has his sweather but now he's complaning about cold feet.



8 opmerkingen:

jolanda zei

Het is ook nooit goed bij die mannen hé? Nou snel maar een paar warme sokken breien dan! ;-)
groetjes, Jolanda

Impera_Magna zei

Beautiful quilting... but what is that yellow thing just below the spool of thread?

Greetings!

----Freda

ria vogelzang zei

Geniet er maar van; ik vind het heerlijk om een quilt door te pitten!
En hopelijk is er niets vervelends om lang en stevig over door te denken.......??
Liefs, Ria.

Mascha zei

Dat wordt sokken breien voor die man. ha ha
Groetjes Mascha

marion zei

heerlijk lijkt me dat enne die man met de baard........sokken breien?

Marie-José H zei

O jeetje, zie ik dat goed? heb je allemaal lijntjes gequilt in de border? Wat een moed. Maar het ziet er wel geweldig uit.

Francien zei

Ook al is het veel "werk"het is zeker heel fijn om te zien hoe mooi het dan wordt Roos...het wordt ongetwijfeld een prachtige quilt.....groetjes Francien.

Hennie zei

Oke leg het de quilt maar even weg, er moet nodig gebreid worden.

Gr. Hennie.