Pagina's

zaterdag 24 december 2011

afkickverschijnselen....withdrawal symptoms

Donderdag moest ik nog een halve dag werken en dan zou mijn weekje kerstvakantie beginnen...heerlijk, ik had er zin in.
In de trein naar huis wilde ik nog even een klosje maken maar waar was mijn zakje waar alles in zat....AARCH, lag alles nog op mijn werk.
Nou dat is dan jammer want ik ga er niet voor terug maar dat houd in dat er een hele week ook geen klosjes gemaakt worden.
Gelukkig is het niet zo dat ik anders niets om handen heb dus ik heb me maar gestort op het doorquilten van de tulpen en Linda's quilt en heb ik mijn Jacobsladder weer eens voor de dag gehaald.
Ik kan dus ook niet laten zien hoeveel klosjes ik af heb maar ik kan je wel vertellen dat het er zeker 8 zijn.

Thursday I had to work a half day and then my week vacation would start....looking forward to it.
In the train home I wanted to make a spoolblock but where did I put my stuff...AARCH, everything was laying on my work.
Well that's a pitty, I wouldn't go back to get it but it means that I can't work a whole week on my spoolblocks.
Luckely I have a lot af other things I can do so I worked on quilting on my Tulips and Linda's quilt and I took out my Jacobs Ladder.
I can't show you how many spoolblocks I've made but I can tell you that I made at least 8

Verder wil ik iedereen fijne kerstdagen toewensen met onderstaand filmpje 
( met dank aan Freda )

I want to wish you all a merry X-mas with this clip ( with thanks to Freda )

17 opmerkingen:

Heleni zei

Ohjee dat is nou jammer. Maar gelukkig heb je nog meer werk......
Wat een prachtig filmpje. Heel erg leuk.
Fijne Kerstdagen.

groet Heleni

Jane in Wales zei

Wat zul jij er naar uitzien om weer aan het werk te gaan.....:o)
Je Jacob's ladder wordt ook mooi!
Jij ook fijne Kerstdagen en een heel goed 2012.
groetjes
Jane

marion zei

ooh wat zal jij geschrokken zijn in de trein. Fijne kerstdagen

mieke zei

Leuk filmpje.
Ook voor jou fijne dagen en geniet vd vakantie.
grtjs Mieke

Dear Jo zei

Vrije dagen en dan geen klosjes!!!! Zo te lezen is de ramp niet zo groot, want je hebt genoeg te doen, toch?
Hele fijne dagen en veel handwerk plezier.

ria vogelzang zei

Of zou er iemand zijn op je werk, die de hand aan de klos slaat.......? ;)
Gelukkig heb je nog meer te doen!
Heel goede en gezellige kerstdagen voor jou en je familie!
Liefs, Ria.

Francien zei

Kan jouw het schelen Roos......genoeg te doen op quiltgebeid zo te zien...geniet van je vakantie en wens je fijne gezellige Kerst en een gezond en gelukkig nieuw jaar..... groetjes Francien.

Impera_Magna zei

Wishing you and yours a very merry Christmas, Roos, and all good things in 2012!

Greetings from North Carolina!

----Freda

jolanda zei

Kun je er in het nieuwe jaar weer helemaal fris tegenaan!
En zo te zien heb je nog genoeg andere dingen om te doen... die jacobsladder ziet er ook erg mooi uit zeg!
Voor jou en je gezin ook hele fijne dagen gewenst!!
groetjes, Jolanda

Marie-José H zei

Nou, je jacobsladder is ook erg uitnodigend om aan verder te gaan. Hij wordt echt prachtig. Kunnen de klosjes even uirusten.
En verder nog hele fijne feestdagen

Guusje, zei

Ach wat jammer, maar wordt wordt deze quilt ook erg mooi. Ook voor jouw en je dierbaren hele fijne kerstdagen en een goed, gezond en creatief 2012.

Miny zei

Mooi filmpje. Ik wens jou een fijne kerst en een goed 2012!

Groeten Miny

yvonne zei

Roos hele fijne dagen gewenst voor jou en je familie .

Groetjes Yvonne

Marcha zei

Jij ook fijne en warme kerstdagen gewenst!

Laila zei

Just love your Jacobs Ladder. Beautiful colours. Hope to see more of it later. Merry Christmas to you.

Lily zei

Merry Christmas to you too and thank you so much for visiting me. We stay in touch. Love from Spain.

Christelle Hingant zei

JOYEUX NOEL du "Midi de la France" à toi et ta famille