Pagina's

zaterdag 12 november 2011

Weekoverzicht...Review of the week

Afgelopen week heb ik 3 dagen gewerkt en dat gisteren afgesloten met ons jaarlijkse uitstapje met de collega's.
We zijn naar een Tapas bar in de stad geweest en hebben daar heerlijk gegeten.
Onder het genot van de nodige hapjes en drankjes hadden we ook nog afscheid genomen van een collega die voorzichzelf was begonnen en een andere in het zonnetje gezet, tja, als je jarig bent moet er natuurlijk ook gezongen en gefeliciteerd worden. Na afloop heb ik me een weg gebaand naar het station. Hier in Eindhoven wordt nogal eens iets georganiseerd en nu was het de beurt aan GLOW en vanavond was het extreem druk.

Last week I worked 3 days and yesterday we had our annual trip with the colleagues.
We went to a Tapasbar in town and had a delicious meal.
We said good-bye to a colleague who left us some while ago to start a business for herself and another one had his birthday so we sung for him.
After this great evening I struggled my way to the railwaystation. In Eindhoven they organize always a lot of events and this time it was GLOW and it was exteme crowded.

Ja, daar is hij weer....mijn klosjesquilt. Ik ga er nu wat rijtjes tussen zetten want er waren er een paar waar wel erg veel dezelfde stofjes bij elkaar zaten.

There he is again.... mij spoolblocksquilt. I'm sewing a few rows inbetween because there were some spots with a lot of blocks with the same fabrics.
Er mogen ook weer 9 nieuwe blokjes bij de anderen in het blik.
En vanavond kan er weer geknipt worden, wat voorraad is altijd wel handig.

9 new spoolblocks may join the rest and tonight I'm gonna cut some new ones. to have some on hand is always handy.
Van de Jacobs ladder zijn er ook weer 3 blokken klaar en liggen er alweer 3 gesneden klaar.

From my Jacob Ladder I finished 3 blocks and 3 are cut already.
Mijn breiwerkje heeft een plaatsje gekregen in het naaikistje.

My knittingwork is put away in my sewingbox.
En er is ook bijna een paar warme sokken klaar en het volgende paar is alweer besteld. De jongste wil graag een rose paar voor in haar ( nep ) Uggs.

I also almost finished a pair of socks and a new pair is already orderd. Our Younghest want a pink pair for in her ( fake ) Uggs.

Vanmiddag nog "even" met de meiden naar de stad en misschien vanavond nog even naar GLOW, dus van dat knippen zal wel niet veel komen, gelukkig is er morgen weer een dag.

This afternoon with the girls to town and tonight maybe to GLOW. I think that the cutting has to wait till tomorrow.

Roos


8 opmerkingen:

Marianne & Marie-José zei

Leuke sokken, mooi kleurtje, en wat wordt de klosjesquilt prachtig.
Groet Marianne

jolanda zei

Je klosjes worden mooi en de jacobsladder vind ik ook schitterend!
Vandaag ga ik me ook aan een paar klosjes wagen want die worden verwerkt in de Mystery Quilt. Ik kom bij jou even kijken hoe je zo'n klosje nu het handigst maakt.
Dat GLOW heb ik nog nooit gezien... lijkt me heel indrukwekkend!
groetjes, Jolanda

Impera_Magna zei

Wow! Look at all those spoolblocks! So beautiful...

Love your Jacob's Ladder blocks... it's going to be a gorgeous quilt!

My youngest grandson has asked for a red scarf with "tassels" for Christmas... so I'll be pulling out my knitting needles here in a bit. It's been a while but I think I can remember how to knit...

Greetings from North Carolina!

Heleni zei

Je klosjesquilt wordt super Roos.
Je zult 't niet geloven, maar het virus is bij mij ook overgeslagen. Ik was 't echt niet van plan maar het is een heerlijk 'niet moeilijk doen'-projectje.
Je sokken zijn leuk van kleur maar dáár begin ik echt niet aan, haha.

groet Heleni

Kathy zei

Oh how I love YOUR spool blocks! Someday I'm going to start one of those if I can do it by machine and not by hand.

Guusje, zei

Wat wordt je kloslap mooi. Net als de jacobs ladder geweldig. Leuke sokken ben je aan het breien.

Marie-José H zei

Beide quilts zien er geweldig uit. En je sokken zijn enig.

Dear Jo zei

Je klosjes worden prachtig! En de Jacobsladder vind ik schitterend door de fantastische stof die je hiervoor gebruikt.