Pagina's

zondag 20 november 2011

klosjeszondag...spool Sunday

Gisteren was het een hectische dag, op het werk en thuis.
Eigenlijk hoefde ik gisteren maar 6 uurtjes te werken maar dat liep helemaal anders door een fout in de planning ( er zou op een gegeven moment maar 1 collega aan het werk zijn en dat mag overdag niet ) en de drukte. Ik zou maar een half uurtje langer blijven maar dat werden er anderhalf. En er reden alleen maar bussen tussen Eindhoven en Venlo dus was ik ook veel later thuis dan normaal.
s' Avonds zat ik aan tafel wat te quilten en er zat er eentje op de computer en eentje bij mij aan tafel te lezen, hartstikke gezellig.
Uiteindelijk zaten we met ons drietjes voor de computer liedjes te zingen, nog gezelliger dus.



Yesterday I had a very hectic day, on my work as well as home.
Actually I had to work 6 hours but it turns out differently. At the end of the day I worked 7 1/2 hours and I had to go home by bus so I was home late.
In the evening I was sitting on the dinnertable with some quilting in my hands, one child was sitting on the computer and the other one sat at the table reading, at the end we sat at the computer singing popsongs together.
So we had a very enjoyable evening.
Daarna heb ik nog wat foto's gemaakt maar ik was te moe om nog aan een blogje te beginnen.
Deze week heb ik alleen groene en blauwe klosjes gemaakt want daar was ik helemaal doorheen en ondanks dat ik vrijdag ( schandalig hé ) pas mijn eerste maakte zijn er toch nog 8 bijgekomen.

After that I made some pictures but I was to tired to start e new blog.
Last week I made only blue and green spoolblocks because I had nothin in that colour left.
In spite of that I started on Friday with my blocks ( shame on me ) I finished 8 one's.
Vrijdag lag er ook weer een envelop van het Quiltkabinet op de mat met opnieuw van die heerlijke stofjes.
Ik ga deze niet allemaal voor mijn klosjes gebruiken omdat ik vind dat ze er niet allemaal inpassen.

Also on Friday I've got mail from the Quiltkabinet. Another envelope with lovely fabrics.
I'm not using them all in my spoolblocks just because I don't think they all will fit.
...en vrijdagavond?
Heb ik niet aan mijn Sjaantje gewerkt....

...and Fridaynight?
I didn't work on my Dear Jane...
....maar aan de vingerhoedjes.
Als je daar eenmaal aan begint kun je bijna niet meer stoppen.
Zoals je ziet zijn het echte mini's maar dat maakt het nou zo leuk.

...but on my timbles.
When you start on those you can't stop.
As you see they are very tiny but that's the most fun.


Vandaag heb ik een soort van pyama-party, lekker iets gemakkelijks aan en de hele dag wat hangen, natuurlijk met iets te quilten, vanmiddag weer op tijd naar bed in een poging om nog wat te slapen want vannacht heb ik een nachtdienst.
Ik vind dat een heerlijke dienst om af en toe te draaien was het niet dat ik morgen na een uurtje of 3 slapen alweer klaarwakker ben en de hele dag geen oog meer dicht doe.
Ach, dan kan ik morgen tenminste naar de bee.

Today I have a kind of a pyjama party, the whole day hanging around, with something to quilt ofcourse, and in the afternoon...in time in bed to try to get some sleep because I have another nightshift.
I love it if only I could sleep the next day, after about 3 hours I'm awake and can't sleep the whole day.
At least I can go the bee tomorrow.

Roos

10 opmerkingen:

Quilter Kathy zei

very tiny thimbles and sooooo cute!

Ria zei

Wat heerlijk om na een chaotische dag lekker aan de quilt tafel tot rust te komen, en als de rest dan ook nog bij je aansluit is de gezelligheid compleet.Heerlijk. Je klosjes en vingerhoedjes zien er leuk uit.
Werk ze vannacht, Ria

Heleni zei

Je had een knusse avond Roos. Heerlijk.
Je nieuwe stofjes zijn mooi zeg en de vingerhoedjes zijn superklein zo te zien. Erg leuk.

Rustige nacht,
groet Heleni

Impera_Magna zei

Wow... you've been busy! I have to say those tiny thimbles are very cute!

Hope you have a lovely day, Roos!

Greetings from across the big pond!

marion zei

wow wat ene productief weekje.......prachtig zijn je klosjes weer.......

Ellen zei

Such tiny thimbles and so cute!

Jane in Wales zei

Mooie klosjes, en zulke schattige piepkleine vingerhoedjes....
En prachtige stofjes!
groetjes
Jane

Rick zei

Wat een mooie stofjes heb je binnen gekregen! Verleidelijk om te zien wanneer ze daar zo liggen hé?
Zo zingen met z'n drietjes klinkt heel gezellig!!!
groetjes, Jolanda

jolanda zei

Oeps Roos, per ongeluk gereageerd via het account van mijn zoon Rick hahaha.

katrien zei

OOO,hier ook een zwart-wit vingerhoedjes project,mijn top is klaar.Heb je nog lapjes nodig ??? heb nog wat overschot hoor.