Pagina's

zaterdag 5 november 2011

Klosjeszaterdag....Spool Saturday

6 Klosjes zijn er deze week weer bijgekomen, het totaal staat nu op 439.
Ingrid had vandaag allemaal foto's op haar blog staan van vingerhoedjesquilts en ik moet zeggen dat het nu toch wel begint te kriebbelen.
Ik probeer het al zo lang tegen te houden want ik ben al met zoveel dingen bezig, maar het is zo'n mini-blokje, dat kan toch geen kwaad....
Toch nog maar proberen om dit virus even buiten de deur te houden.

6 Spoolblocks were finished last week, in total I have 439 blocks now.
Ingrid showed today a lot of timblequilts on her blog and I have to say that I'm having trubble to resist this virus.
I'm fighting for so long now, I have so many things to do, but it's such a cute little block, that can't hurt....
I'll try to fight this virus a little longer.

Roos

9 opmerkingen:

Els zei

Wouw dat zijn er al heel veel!!
De vingerhoedjes zijn wel erug leuk hoor, en als je even niets te doen hebt is het wel een leuk projectje;)

jolanda zei

Wat heb je er al véél!! En die pompoenen die je gemaakt hebt zien er ook leuk uit!
Die vingerhoedjes trekken mij eerlijk gezegd niet zo hoewel ik het er wel leuk uit vind zien... gelukkig maar, want er is nog zóveel wat ik graag zou willen maken!
groetjes, Jolanda

Impera_Magna zei

I love tumbler quilts and those on Ingrid's blog are gorgeous! It would be a nice change from your spoolblocks to do a few tumblers... but it will slow down your spoolblock progress! Temptation, get thee behind me! :)

Greetings from North Carolina!

Mascha zei

Roos, gewoon doen. Het is zo leuk om te doen. Echt waar! Oh, bijna vergeten om te schrijven dat het weer leuke klosjes zijn.
groetjes Mascha

Guusje, zei

Mooi je klosjes en ja dat vingerhoedvirus, het was bij mij al ingeslagen in april maar heb het nog even tegen kunnen houden alhoewel...

Francien zei

Zoooo Roos....dat zijn er al veel...en zulke mooie....je zou haast denken dat jij het klosjesvirus hebt.....flauw hè?!....maar ze zijn prachtig......en ook ik ben er nog niet aan begonnen...nog aan de klosjes nog aan de vingerhoedjes...ik vind ze allebei een leuk patroontje...alleen zou ik ook voor maar een paar kleurtjes gaan zoals Ingrid rood als hoofdkleur heeft .......misschien wel blauw....ben nog even aan het friemelen tussendoor hier....succes met alles verder en een fijne Zondag ....groetjes Francien.

Ria zei

Hallo Roos, Al wandelend door bloggers wereld kwam ik op jou blog terecht. Leuke projecten heb jij onder handen en een leuke blog. Ziet er heel gezellig uit. Ik zet je in mijn lijst, zodat ik je kan volgen.
Fijne zondag, Ria

yvonne zei

Gaat je niet lukken het virus te negeren .
Ik zie jou volgende weel al met de nodige vingerhoedjes .
hahahah groetjes yvonne

Hennie zei

Mooie klosjes heb je er weer bij ! ! Vingerhoedjes gewoon beginnen dat virus kun je toch niet lang weerstaan, ha, ha, ha en het is hartstikke leuk om te doen ! ! !

Fijne avond Hennie.