Pagina's

donderdag 17 november 2011

Friday Night sew In

Aanstaande vrijdag is het weer zover, Friday Night Sew In.
Een virtuele bee met mede-quiltsters uit verschillende landen.
Wil je meer van weten of zelfs een keertje meedoen klik dan op de button hiernaast.
Ik ga alvast bedenken waar ik aan ga werken, het quilten van mijn tulpen of nog een blok maken voor de Jacob Ladderquilt. Er liggen ook nog 2 Sjaantjes blokken geknipt klaar, ja, dat ga ik morgen doen, het is alweer zo'n tijd geleden dat ik daar iets aan heb gedaan.

Next friday it's Friday Night Sew In.
A virtual Bee with quilters from several country's.
If you wants to read more or even join in, push the butten alongside.
In the mean time I'm thinking what I'm gonna work on. The quilting on my tulipquilt or maybe sewing another block for the Jacob Ladderquilt. I also cut out 2 DJ blocks, that's it, it's been a while since I worked on them.

Roos

3 opmerkingen:

Impera_Magna zei

This month's FNSI snuck up on us all... whichever project I will work on tomorrow evening, I'll be holding the sofa down.

Greetings from across the big pond!

marion zei

sjaan is me aan het roepen maar ik heb al zoveel onder handen dat ik haar niet hoor denk ik...........

Ria zei

Hoi Roos. Dit is inderdaad het dj blok met het kleine sterretje in het midden. Ik dacht hem even te maken, maar ben er nu al voor de 2e dag mee bezig. Fijne zondag, Ria.