Pagina's

zaterdag 26 november 2011

De week vliegt voorbij...Time flies

Kijk eens wat ik van de week boven vond, ik geloof dat ik deze op de handwerkbeurs in Zwolle heb gekocht. Ik heb een zwak voor mannen met baarden hoewel mijn eigen lief er geen heeft ( en er ook geen hoeft te laten staan ).
Ik heb een letterbak vol kabouters in het trappengat hangen en in december nemen de kerstmannen de kamer over....heerlijk.

Look what I found last week, I think I bought it on the handworkfair in Zwolle.
I have a soft spot for men with beards however my love doesn't have one ( and he doesn't need one too ).
In the stairwell hangs an old typecase with gnomes in it and in December the room is taken over by Santa's....I love it.
En kijk hier...het kussen is ook al af en ik ben er helemaal tevreden over, ik heb alleen nog niet de kans gehad om hem zelf uit te proberen maar dat gaat vast nog wel lukken.
En wie is toch dat rare figuur met dat breiwerkje bij ons op de bank?
Dat laat ik jullie binnenkort nog wel zien.

And look.......the pillow is finished and I'm all sattisfied, I only didn't had the change to try it out but my time will come...
And who is that strange figure on my couch with his knittingwork?
I let you see that soon.

Natuurlijk heb ik ook weer aan mijn klosjes gewerkt.
Officieel zijn er deze week 8 klosjes bijgekomen, officieus veel meer maar die kan ik nog niet laten zien....5 decembergeheim.....

Ofcourse I also worked on my spoolblocks,
Official I finished last week 8 spoolblocks but unofficial a lot more but I can show them yet until after St. Nichlas Eve.

Roos


5 opmerkingen:

Dear Jo zei

Wat een leuke man met baard! Je kussen is een plaatje geworden en je klosjes gaan lekker :)))) Het plaatje van al die vingerhoedjes is ook heel erg leuk! Het doet me er aan denken dat het wel weer eens tijd wordt om er een paar aan mijn lap te zetten ;)

Guusje, zei

Wat een leuk patroon en wat heb je weer mooie klosjes gemaakt. Het kussen is geweldig mooi geworden en benieuwd wie die man is.

Mascha zei

Je kussen is mooi geworden. Ik moet ook nog vier kussens maken voor de bank. Ik weet alleen niet wanneer. ha ha.
Groetjes Mascha

jolanda zei

Wanneer je nu snel begint met die leuke kerstman en zijn rendier, krijg je het vast nog op tijd af voor de kerst.
En ik ben ook wel benieuwd naar dat figuurtje dat daar zit te breien op je bank hoor. :-)
groetjes, Jolanda

Francien zei

Goh Roos...wat zijn je vingerhoedjes mooi!! en wat leuk zo klein....zwart/wit is prachtig!! en je klosjes zijn ook niet gek zeg...je bent heel vlijtig geweest...het kussen is prachtig geworden....zag van de week een stempel van het vingerhoedjespatroon....lijkt me ook heel handig.....achteropstempelen en klaar.... ben er nog niet uit welke maat ik ga nemen...wil ze wel gaan proberen ..succes jij verder met alles waar je mee bezig bent...groetjes Francien.