Pagina's

zaterdag 1 oktober 2011

Zomer....Summer

Hebben jullie ook zo genoten van het weer, nou ik wel....

Did you enjoy the weather, well I did...
...ik heb het nuttige maar met het aangename afgewisseld.

...I did things I needed to do and things I wanted to do.
Naast de strijkwas moesten deze klosjes er ook aan geloven, netjes gestreken mogen ze bij alle andere in het blik.

 Just as the laundry I ironed these spoolblocks and then they may join the other blocks in their tin.
Er zijn vandaag ook weer 2 Jacob's Ladder blokken afgekomen.

I also finished 2 Jacob Ladder blocks.
En als laatste kwam ook Sjaantje nog op de thee en samen maakte we dit blok.
Het is blok B-10 Jud's Trophy.
En hiermee is mijn blokkenboek weer leeg.
Dat wordt morgen weer tekenen, knippen en snijden.
Ik heb deze week ook weer gebreid, het kleedje voor ons mam is nog steeds niet af ( Leuk, dan krijg ik straks nog een cadeau'tje, was haar reaktie) en de sok voor de jongste is ook bijna af.
En zij heeft al garen gekocht voor een sjaal,( of ik die ook eentje voor haar kan breien )......

At the end of the day I got a visit from Jane and she helped me with this block.
B-10 Jud's Trophy.
And now my blockbook is empty.
I think that I must draw and cut some new blocks tomorrow.
I knitted last week as well, the cloth for my Mother isn't still ready ( Nice, then I'm gonna get another present. This was her reaction.) and the sock for our younghest is almost ready.
She bought new knitting yarn ( if I could knit het a shawl )....

Roos

2 opmerkingen:

Impera_Magna zei

Wow... you've been very busy! Love your Jacob's Ladder blocks... the blocks are just beautiful... as is your Dear Jane block!

Now if you can find out what Bear and Monkey are up to... *lol*


Greetings!

Neferi zei

Yes, I did enjoy the sun :) and the laundry...it has been veeery warm here in Finland, too.

You have been very busy.