Pagina's

woensdag 26 oktober 2011

Quiltvorderingen.....Quiltprogresses

Het werken aan Linda's quilt gaat langzaam want ik kan er alleen maar aan werken als ze er niet is.
Gelukkig logeert ze graag en daar wordt hier dankbaar misbruik  gebruik van gemaakt.

Quilting on linda's quilt is progressig slowly because I can only work on it when she is not at home.
Luckily she like's to spent the night with friends and I 'll take advantage of it.
Ik gebruik multi-colour garen en doe een lijntje om de bloemen en de rest wordt opgevuld met vlinders.

I use multi-colour thread and quilt a line around the flowers and the rest is beeing filled with butterflies.

Roos

10 opmerkingen:

Nardy zei

Hoi Roos, deze quilt wordt prachtig, mooie kleuren! Ik zie in jouw berichtjes ook wel eens 'werken in de trein' voorbijkomen. Er past altijd wel een klein doosje met stofjes in de tas, is het niet? Groetjes Nardy

Suzanne zei

Oh, I love it! It looks fantastic. I can't wait to see the finished product.

Heleni zei

Heel schattig.

groet Heleni

Dear Jo zei

Hij ziet er heel gezellig uit, lekker vrolijk.

Mascha zei

Ik vind hem heel mooi worden.
Groetjes Mascha

jolanda zei

Het lijkt me leuk werken aan zo'n quilt met die vrolijke kleurtjes... je wordt er zelf gewoon vrolijk van!
groetjes, Jolanda

Ellie's Quiltplace zei

Hij wordt SUPER leuk!

Marie-José H zei

Je gaat goed. Hij wordt steeds mooier.

Kelli zei

I LOVE those round flowers, and the colors! Will be beautiful. Can't wait to see it finished. :o)
xo
Kelli

Hennie zei

Dat ziet er mooi fleurig uit succes met quilten.

Groetjes Hennie.