Pagina's

donderdag 13 oktober 2011

Machinequilten......Machinequilting

Het is een beetje aan de late kant maar hier toch nog even iets over de cursus machinequilten.

It's a little late but I want to tell you something about our class machinequilting.

Vorige week maandag hadden we onze cursus bij marja thuis, het was heerlijk weer dus werden de machientjes lekker buiten neergezet. ( kijk dat stoepje eens, heeft ze helemaal zelf gemaakt )
Omdat we nu uit de vrije hand moesten gaan werken zou het handig zijn als je een aanschuiftafel bij je machine hebt....en die had ik niet.
Naar de plaatselijke naaimachinehandel gegaan en jawel, die was nog wel te bestellen á 119 euro.
Daar heb ik toch maar een ander alternatief voor gezocht.

Last week on Monday we had our class at Marja's home, it was beautiful weather so we put our machine's outside.( look at that terrace, she made it all by herself )
Because we were going to meander it would be clever to have a sidetable ( ? )  for the machine , and I didn't got one.
So I went to the local shop and they could order one......for 119 euro.
I found me an other alternative.

Ik heb mezelf getrakteerd op een Sewezi tafel, het heeft wel een diepe put in mijn budget geslagen maar ik heb er al veel plezier van.

I treated myself on a sewezi table, it overspended my budget but I don't regret it.

Roos




10 opmerkingen:

Heleni zei

Dit lijkt me een heel handige tafel Roos. En nu lekker meanderen. Ach, en dat budget is snel genoeg weer aangevuld......Het plezier wat je ervan hebt doet de uitgave verbleken, is mijn ervaring.

groet Heleni

Impera_Magna zei

What a cool sewing table! I would love to have the machine recessed down in the table like that!

I especially like the purple legs!

:)


Greetings from across the big pond!

jolanda zei

Wat een goed idee zo'n tafeltje! Wanneer ik ooit eens een betere naaimachine heb, wil ik ook wel graag zo'n cursus doen!
En dat stoepje.... superrrrr!
groetjes, Jolanda

Dear Jo zei

Dat ziet er uit als een super handige tafel en een cursusje machinequilten kan ik ook nog wel gebruiken. Ik heb nog wel eens ruzie met mijn Bernientje :((((

Supergoof zei

Kom maar op met de wave!
;o)

Weet je, ik ben opgegroeid in de Peel,... Ging altijd paard rijden op de Strabrechtse heide.
Ik woonde in Heeze,...
:o)

Quiltendewilma zei

Wat een heerlijk verslag heb je geschreven,..

Marie-José H zei

Heerlijk hè, zo'n groot naaivlak.

Joyce zei

Goed van je om jezelf te verwennen!!
:o))

Mascha zei

Groot gelijk dat je meteen de juiste tafel aanschaft.
Groetjes Mascha

Stitchesbyme zei

bevalt de tafel goed? wiebelt het niet als je snel naait, het lijkt wat fragiel?
mooie blog heb je,
groetjes Judith