Pagina's

vrijdag 21 oktober 2011

Druk,druk...Busy,busy

Ik ben blij dat mijn werkweek bijna voorbij is, omdat ik het komende weekend vrij heb gevraagd heb ik afgelopen week extra moeten werken.
Onze oudste wordt dan 16 en dat moet natuurlijk gevierd worden.
Ze is ook afgelopen week met haar klas naar Berlijn geweest en gisteravond is ze weer thuisgekomen, ze heeft het er leuk gehad en ze had voor iedereen iets leuks gekocht.

I'm glad that my workingweek is almost over, because I took the weekend off I had to work extra hours last week.
Our eldest is cellebrating her 16 birthday. She also had a trip to Berlin last week with her school and last night she came home.
She had a great time and brought pressents for us all.
Vanavond is het weer FNSI, en ik denk dat ik maar weer eens aan mijn Jacobs Ladder ga werken.

Tonight it's FNSI- time and I planned to work on my Jacob Ladder.

Zo nu vlug even dit berichtje posten en dan is het weer tijd om gaan te werken.

Now quickly post this and then it's time to go to my work.

Roos

6 opmerkingen:

Dear Jo zei

Hoi Roos,
Jammer dat je extra moest werken, maar een weekendje thuis om een verjaardag te vieren is natuurlijk wel heerlijk. Alvast gefeliciteerd en een heel fijn weekend!

Heleni zei

Alvast gefeliciteerd met je dochter. Dat wordt ook een druk weekend Roos.
Veel plezier.

groet Heleni

Mascha zei

Alvast van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter.
Groetjes Mascha

Guusje, zei

Alvast van harte gefeliciteerd, dat wordt een leuk en gezellig weekeinde hoop ik voor jullie. En ja dat je dan extra moet werken is natuurlijk wel jammer maar het is voor een goed doel zeg ik dan maar.

Impera_Magna zei

Happy 16th birthday to your daughter and happy BIRTHday to you, Roos!

jolanda zei

Ja 16 jaar is toch wel een mijlpaaltje vind ik... en je kunt beter van te voren werken dan dat je de tijd later moet inhalen hé? Nu heb je lekker iets om naar uit te kijken.
Alvast van harte gefeliciteerd ook voor de jarige!!!
fijn weekend, Jolanda