Pagina's

zaterdag 29 oktober 2011

Beer en Aap.....Bear and Monkey

Vandaag is hier heel hard gewerkt....

Today someone worked very hard.....
.....en ik mocht haar helpen.
Boeoe, ik oefen voor mummie want het is bijna Halloween.

.....and I helped her.
Boeoe, I'm practice for mummy because it's almost Halloween.
Ik wilde ook een stukje naaien maar stak natuurlijk in mijn hand, maar ik heb een mooie pleister gekregen.
Kan ik lekker tegen beer opscheppen.

I tried to sew but I pricked in my hand, but I got a nice band-aid.
Can I show off to Bear.
Kijk, hij is klaar.

Look, he's finished.
Kijk eens Beer, ze heeft mijn quiltje klaar en weet je hoe ze hem noemt?
Vertel Aap...
Monkey's Stars.....leuk hé.
Ja Aap, ik hoop dat ze nu snel ook iets moois voor mij gaat maken.

Look Bear, she finished my quilt and guess how she called it.
Tell me Monkey...
Monkey Stars....isn't that sweet.
Yes Monkey, I only hopes that she's starting soon something for me.
Tot die tijd mag je wel samen met mij onder mijn quilt.
Zeg, weet je Beer, ze is vandaag zo druk geweest met mijn quiltje dat ze niet eens aan haar klosjes heeft gedacht.
Tjeetje Aap, dan heeft ze het wel erg druk gehad.
Nou, ze had er deze week toch weer 10 af, goed hé.

Till that time we can share this one.
Bear, do you know that she was so busy today that she had no time to post her spoolblocks.
O my, Monkey then she was very busy.
Well, she finished another 10 blocks last week.

2 opmerkingen:

Impera_Magna zei

*lol* at the binding mummy!

*tears* at Monkey sharing new quilt with Bear!

What a sweet story! I know Monkey loves his/her new quilt....

jolanda zei

Precies groot genoeg voor hun beidjes! :-)) Leuk geworden hoor... ik ben altijd gek op quilts met sterren!
groetjes, Jolanda