Pagina's

vrijdag 16 september 2011

Mooi op tijd...Just on time

Laatst heb ik me ingeschreven bij het Quilt kabinet voor de stofjesclub.
Je krijgt dan iedere 2 maanden 20 lapjes van 15 x 15 cm toegestuurd, met een patroontje.
Ik heb gekozen voor de klassieke lapjes, die passen lekker in mijn klosjes quilt.
Vandaag lag er een dikke envelop op de mat, met 20 lapjes en een patroon, of eigenlijk 3 patronen.
Vingerhoedjes, Bowtie en Klosjes.
Recently I signed in on a fabricclub at the Quilt kabinet.
They send you every 2 months 20 pieces of fabric of 15 X 15 cm and a patern.
In fact, there are 3 paterns, Thimbles, Bowtie and Klosjes (Spools ).
I chose for the classic colours, they fit right to my spoolblocks.
Today I recieved my first envelope.
En over klosjes gesproken.......vanmiddag keek ik op haar blog.
Moet je eens kijken wat ik daar ontketend heb.....
Misschien gaan ze daar ook wel een klosjes zaterdag houden.

Talking about spools.....this afternoon I visited her blog.
Look what I launched there....
Maby they're having soon their own Spool Sathurday.
Ik wil ook nog even laten zien hoever ik ben met ons mam d'r kleedje, ik ben intussen bezig om alles op een rondbreinaald te zetten en dan moet ik de buitenste rand nog.

I also want to show how far I got with my Mothers tablecloth, I have to put all the stitches on a long knitting needle so I can start the last border.
En dan is er vanavond ook nog de FNS, ik denk dat ik aan Jacobs Ladder ga werken.

Tonight it's also the FNS, I'm thinking to work on my Jacobs Ladder.

Roos

5 opmerkingen:

Marie-José H zei

Ik heb even op haar blog gekeken. Tsjonge, die heeft ook al een flinke lap. Als je een grote lap bij elkaar ziet, zie je pas wat klosjes leuk zijn bij elkaar. Je lapjes zijn erg mooi. Ik hou wel van die kleurtjes.

jolanda zei

Dus je hebt het klosjesvirus weten te verspreiden hahaha. Ze heeft tenminste al 1 klosje klaar... nog maar 27387 te gaan ongeveer hihihi. (grapje)
De stofjes die je gekregen hebt zijn mooi zeg, mooie kleurtjes. En ook het gebreide kleedje is erg mooi. Je gaat het precies op tijd afkrijgen hé?
groetjes, Jolanda

Hennie zei

Mooie lapjes heb je gekocht en je kleedje voor je mams ziet er erg mooi uit.
Fijn weekend Hennie.

Dear Jo zei

Je bent nog steeds heel druk :))))
Prachtige lapjes en dat kleedje voor je moeder is een pracht!!!!

Gmama Jane zei

I recently took a class to learn how to sew klosjes! I posted about these little spools and how popular they are in the Netherlands. I was very excited to find your blog to see for myself how a REAL Dutch Quilter made Klosjes. I am sharing your blog with my friends so you may see an increase in blog traffic over the course of a few days. Love making these little spools!!
Blessings
Gmama Jane