Pagina's

woensdag 28 september 2011

Beer en Aap.....Bear and Monkey

Nou Aap, ik zal eerst eens goed lezen hoe je een ster maakt.
Oei, dat valt nog niet mee.
Oke Beer dan ga ik alvast wat stofjes uitzoeken, moet je eens kijken hoeveel hier ligt.

Well Monkey, I'll first read how to make a star.
Pfew, that isn't easy.
Okay Bear, in the meanwhile I'm looking for some fabrics, look how many there is.

Kijk Beer, ik heb al een stofje uitgezocht en met dit malletje moet het niet zo moeilijk zijn.
Hou jij vast Aap, dan zal ik tekenen.

Look Bear, I found some fabric and with this model it must be easy.
Do you hold it in place Monkey, then I will try to draw.



7 opmerkingen:

Guusje, zei

Spannend ben benieuwd.

Impera_Magna zei

Oh what fun... Bear and Monkey are going to get into some mischief for sure!

Greetings!

marion zei

wat een leuk stel samen, ik ben nu al dol op ze

jolanda zei

Wie weet... straks kom je morgenochtend uit je bed en dan ligt daar een kant en klaar quiltje op je te wachten! :-))

ria vogelzang zei

Goed zo, Beer en Aap! Zo te zien gaat het jullie samen helemaal lukken!
Veel plezier!! ;))

Marie-José H zei

Tsjonge zo'n hulp wil ik ook wel. Helaas heeft onze Fleur aap een oog uitgebeten en beer een oor afgebeten. Tsja, ik zal dan toch eerst voor dokter moeten spelen willen ze mij ook zo goed kunnen helpen:-)

Joyce zei

Oh wat handig zulke hulpjes!! Ben errug benieuwd wat ze gaan maken voor je!