Pagina's

zaterdag 24 september 2011

Beer en aap....Bear and Monkey

Aap, zie jij wat ik zie.....
He, een pompoenenquiltje, wat leuk.
Leuk....leuk.....helemaal niet aap, hier had toch intussen wel ons sterrenquiltje moeten hangen.
Ach, daar heeft ze misschien nog geen tijd voor gehad Beer.
Nou, dan wordt het tijd dat we haar eens een handje gaan helpen.
Ga je mee?

Monkey, do you see what I see...
He, a pumpkinquilt, how nice.
Nice....nice.....not at all Monkey, in the meanwhile out little starsquilt should hang here.
Ah, maby she had no time to make that Bear.
Well, then it's time for a helping hand.
Are you comming with me?

7 opmerkingen:

marion zei

Ik weet zeker dat jullie geweldig kunnen helpen. Jullie zijn knappe koppen. Zet hem op!!

Neferi zei

:)

Quiltendewilma zei

Hallo Beer en aap!!

jolanda zei

hahaha een vervolgverhaal... spannend!
Maar dat pompoenquiltje is toch eigenlijk wel van toepassing deze tijd van het jaar?

Impera_Magna zei

I love it! Bear and Monkey made me smile big time... can't wait to hear more of their adventure!

Greetings!

Marie-José H zei

Dat beloofd nogal wat als zowel aap als beer je een handje komen helpen.

ria vogelzang zei

Een heerlijk stel...... ik volg ze hoor......! ;)