Pagina's

vrijdag 9 september 2011

Barts Quilt

De allereerste foto op mijn blog was er een van de hondjes quilt ( Barts Quilt) en met deze quilt doe ik mee met een wedstrijd. Niet dat ik denk dat ik beter ben dan de rest maar het leek me gewoon eens leuk om te zien wat mensen van mijn werk vinden en het lijkt me natuurlijk ook leuk om gewoon te winnen....;o)
Wil je op mij stemmen of op één van de andere quilts kijk dan eens bij de Quilting Gallery.

This was the first picture on my blog, Barts Quilt. This quilt is joining a contest .
It's not that I'm thinking I'm better then someone else, I'm curious what other people think of my work and ofcourse I think it's fun to win..;o)
Do you want to vote for me or on one of the other quilts, go to the Quilting Gallery

Roos


7 opmerkingen:

Impera_Magna zei

Voted!

I would have voted for you anyway but your quilt is the best one!!!

Greetings!

:)

jolanda zei

Wat een superleuke quilt!! Deze kende ik nog niet van je hoor. Ik ga zometeen gelijk even naar de quilting gallery om te kijken.
groetjes, Jolanda

Erica zei

Gestemd!

Suzanne zei

Gorgeous quilt. You got my vote too!

Els zei

Leuk! Bart zal er wel blij mee zijn!

Anoniem zei

Hallo, ik vind hem erg leuk en heb dus ook gestemd.
Leuk om zo zelf iets te ontwerpen.
Succes !
Tina

Rian zei

hoi, ik heb niet gestemd, ik ontdekte net pas de wedstrijd op quilting gallery. Maar ik vond het zo leuk om een panel tegen te komen dat bij mij in de buurt ligt. Mijn schoonzus had het uitgezocht toen ze van de eerste zwanger was. Dit werd mijn cadeautje voor haar kleine vent.